Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvor lang tid brukte dere på å lære dere Maghteridon fighten? Guilden min skal ha first attempt på han nå på onsdag, å vil gjerne ha et lite estimat om hvor mye vi bør forberede oss på å lære-wipe-lære-wipe-lære-wipe osv. :)
Nå er han enkel. Før brukte vi leeeenge på å downe han.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor så jævlig hast med denna predownloaden?

Man kan spille mens den laster ned, man kan sette den til å laste ned når du ikke spiller og man kan egentlig gi faen i å laste den ned. Hvorfor så mye syt om at den ikke er ferdig?

Det er jo for å slippe å laste ned alt på patchdagen.

Ikke sant. ;)

Skrevet
Hvor lang tid brukte dere på å lære dere Maghteridon fighten? Guilden min skal ha first attempt på han nå på onsdag, å vil gjerne ha et lite estimat om hvor mye vi bør forberede oss på å lære-wipe-lære-wipe-lære-wipe osv. :)

I de fleste tilfeller er det klikkernes skyld om det er wipe. :p

Skrevet (endret)

ffs, de burde timent zepplinene litt mere synes jeg, tok fra Stranglethorn vale, så når jeg kom fram til undercity så rakk jeg akuratt ikke den til orgrimmar :(

men på en lys side, har nå et hvit kylling som pet :D ( Er horde btw ;) )

Endret av Silo
Skrevet

Det finnes massevis av "boss fighting guides" på nettet, med bilder og forklaringer hvor de forskjellige gruppene og klassene bør stå, hvilke angrep bossen kommer til å utføre og når og alt mulig sånt.

Skrevet

Husk også at på noen bosser er 99% av guidene utdaterte med tanke på patchnerfs osv.

Da fikk jeg laget noen banker og 40.000 trommeladninger

Skal bli en del haste fremover.

Skrevet

Noen som vet om det kanskje blir premades på PTR? Hadde vært gøy å testa talents og nye spells o.l. til andre klasser enn paladin og det kan jeg ikke i EU betaen nå når det ikke blir noen premades for oss.

Skrevet

tenkte ejg skulle lage meg en macro som gjør at jeg og pettet mitt attacker samtidig, er warlock.

Har /petattack, men hva commandoen for at jeg skal caste en shadowbolt som ligger på "2" ? :)

Skrevet (endret)

Har ingenting å si hvor på actionbaren spellen ligger. Du skriver /cast "navn på spell og grad")

/cast Frostbolt (rank 2) f.eks.

Og du kan ikke bare legge masse spells etter hverandre nedover siden det er cooldown mellom spells. Da kjører den den første i rekka og stopper.

Endret av Bytex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...