Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg syns gankinga er litt av sjarmen til STV. Et helvete der og da, men når du tenker tilbake på det har du bare lyst til å gjøre det om igjen.

Aah, brings back the memories. Husker jeg snipa en gnome mage som hadde frost nova meg og løpt. Han hadde bare 2-3% hp igjen, for de som lurte. :p

Aldri i livet om jeg vil gjøre det om igjen :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet?

Snitt? Classes?

Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45

Skulle likt å se en gruppe på alle lvl 45 ta ZF greit...

Tenker vi sier 47-48 jeg...

WORD!

46-48 er greit, skader ikke med en 50 der heller.

eller bare en 70 til boost :)

Og btw, du som skrev først, classes som er greie er vel de vanlige Tank, Healer, DPS, osv. En warrior eller Feral druid til tanking, holy paladin eller priest til healing, og/eller hunter og mage til å drepe mobsa :)

Endret av CypheroN
Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med STV på PVE (!!!) server, og må si at det var mye tammere enn på en PvP-server. Det klør skikkelig i fingrene når du ser alliancespillere løpe rundt uten at man kan drepe dem.

MEN - det er også deilig å kunne konsentrere seg som kun questing.

Skrevet
For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet?

Snitt? Classes?

Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45

Skulle likt å se en gruppe på alle lvl 45 ta ZF greit...

Tenker vi sier 47-48 jeg...

WORD!

46-48 er greit, skader ikke med en 50 der heller.

eller bare en 70 til boost :)

Og btw, du som skrev først, classes som er greie er vel de vanlige Tank, Healer, DPS, osv. En warrior eller Feral druid til tanking, holy paladin eller priest til healing, og/eller hunter og mage til å drepe mobsa :)

ikke vanskelig å ta ZF om alle på gruppa er 45+ og kan spille klassen sin.

Skrevet (endret)

46/48? oO

Tenker vi sier 42/43ish hvis man fortsatt vil ha det artig der inne. (imo)

edit: den diskusjonen er forøvrig nesten tre år gammel :p

Endret av Ole_Gunnar
Skrevet

Heh, jeg har faktisk et lite holy-dps prosjekt på gang. Mangler neck og boots atm tho, men er vel på ca 1000ish + holy, 15% crit (med shadow spec, så mer med holy/disc spec så klart) samt 100ish hit rating.

Tror det kan bli bra i gruppe med retridin (10% extra holy skade), boomkin druid (5%(?) crit) og elemental shaman (crit/hit og spell power). Må vel kanskje ha en shadow priest også, for å holde mana oppe.

Skrevet
RoAK ( http://www.wowhead.com/?item=32527 ) droppa for andre gang siden vi starta i BT i dag, og jeg fikk jaggu den andre som droppa også, den første jeg fikk droppa 18\12-07, så det har vært en stund mellom dropsa :|

Oppe på 111 haste!

Damn uheldig du er =/ Fikk mine på de 2 første BT jeg gikk <3

Haste er så utrolig kos, digger det de har gjort med MSD også : DD

med den procca har jeg over 500 haste :o!

Skrevet
Heh, jeg har faktisk et lite holy-dps prosjekt på gang. Mangler neck og boots atm tho, men er vel på ca 1000ish + holy, 15% crit (med shadow spec, så mer med holy/disc spec så klart) samt 100ish hit rating.

Tror det kan bli bra i gruppe med retridin (10% extra holy skade), boomkin druid (5%(?) crit) og elemental shaman (crit/hit og spell power). Må vel kanskje ha en shadow priest også, for å holde mana oppe.

Etter det jeg har lest om holy dps så funker det ikke spesielt bra i raids. Går altfor fort oom i forhold til resten av raidet

Skrevet

Noen som vet hva 25man som TK,ssc,magy,gruul,hyjal og bt byrde bestå av?

Og sammenligne disse og finne Maks-nivået av klasser?

Om en av instancene krever5 locks maks så er det ingen vits i å h 11 locks i guildet osv.

evt noe copy paste fra guildforum?

som fir eks BT 3 tanks 1 dps tank 2 locks ++

Skrevet

Om en av instancene krever5 locks maks så er det ingen vits i å h 11 locks i guildet osv.

1 prot warrior, 2 feral druids, 1 prot paladin

3 holy paladins, 3 resto shamans, 2 holy priests, 1 resto druid

3 rogues, 1 enhancement shaman, 1 dps warrior, 3 mages, 3 warlocks, 3 hunters, 2 shadowpriests

Med dette i en guild har du "det du trenger" til hvilken som helst boss i spillet.

Legg til en eller to ekstra spillere på hver spot om dere ikke er en guild med no lifere som kan spille fra 7 til 1 hver kveld 100% :)

Skrevet (endret)

spørs jo hvor aktive de er, kan mange av dem raide så og si alltid er det ikke vits med så mange, men er dere en casual eller medium-hard core guild er det greit med noen "reserver".

Endret av Christeven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...