Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten dag med wiping på RoS, første to timene med 23 i raidet og resten med en healer og prowarr som helst skulle vært dps. Kom oss til p3 og 32% som beste try, da ticka auraen for 2.6k :\

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som spiller på Darkspear som kan si meg om lange BG-køer å noe å bekymre seg for? Jeg vurdere å flytte dit for å danne et arena-lag med en kjenning.

Red.: Tar gjerne imot PvE-server-anbefalinger også.

Endret av Skarstad
Skrevet

Hadde ett bra tries på al'ar, så kommer beskjeden "server restart in 15 minutes" opp :(

Så da restarter jo seff hele instancen, og masse av spillerne kommer seg ikke online igjen....

Det er MILDT sagt irriterende!

Skrevet (endret)

Etter å ha scannet ah i noen år legger jeg merke til at folk har mindre penger nå, ting blir ikke solgt og prisene øker.

Så settes prisene ned da det blir 50 av samme epic på ah.

Kineserene har jo nyttår nå og har fri, ingen farming , ingen salg til selskapene og ingen gullsalg til wow spillere.

:dontgetit: Men bruker ikke kineserene bot a, isåfall vill det bli mye penger på serverene etter ferien.

Endret av War
Skrevet

mens du lvler er det vel smartest å ligge unna crafting skills og heller bare ha gathering professions mens du lvler og heller spare det du får fra skinning for å lvle opp skinning senere når du blir 70 F. eks.

Skrevet
Trudde engineering egnet seg bedre jeg. :hmm:

Får jo ett epic sett i lvl 70 med veldig mye Ap, men det blir vell egentlig ganske fort byttet ut siden du skal pvp. Men det er ett greitt sett til pve i alle fall.

Skrevet (endret)
Gief.

Sunfire

har velig lyst på den roben, har till go me begynt og farme mats til den :p

men fant ut at den oppskriften dropper i den nye 25 mans raidepalssen så da kan eg vell bare si hade til den :(

ønsket den hadde droppet i 5 mans instancen istede.

Endret av Skogslik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...