Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må skrive kredittkort nr første gang, men det er kun èn gang, så kan du bruke 101 gamecards uten kredittkort nr :)

Har blissard noe mulighet for å skjekke kreditkortnummeret, hvis jeg begynner med gamecards med en gang? (Si at jeg oppgi at fake nummer)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

piccolo of the flaming fire

noen som har vært borti den før? utrolig kul :D (jeg har den ikke, så noen som brukte den i if).

men syntes den kunne spillt litt kulere musikk. en lystig fløytemelodi f.eks.

Endret av N*
Skrevet

Hadde det skikkelig moro i rundt Elwynn forest i dag, jeg (lvl 37 Tauren Shaman) og en lvl 35 Troll Rouge var og så oss litt rundt, drepte noen vakter og alliance. Det endte til slutt med at vi ble voldtatt av x antall alliance og vakter. :)

post-172-1124574717_thumb.jpg

Skrevet

blæ! en stygg undead som kaller seg "nerfimbashld" har dævva midt på ah brua i IF. irriterer meg. han ligger i tillegg midt i løse lufta.

hvor lang tid tar det før slike kropper forsvinner?

• Liker 1
Skrevet
blæ! en stygg undead som kaller seg "nerfimbashld" har dævva midt på ah brua i IF. irriterer meg. han ligger i tillegg midt i løse lufta.

I orgrimmar blir det bare brukt til mat.

Skrevet

I orgrimmar blir det bare brukt til mat.

ekle undeads :sick:

jaja. det er aldri så ille at det ikke er godt for noe.

Skrevet

Bah... Vil i WSG med lvl 30 priesten min, men ikke nok folk tydeligvis.. ventet 1 time nå... loka rundt i Hillsbrad 'trying to pick fights', men horde sover tydeligvis på Broken Blade...

Skrevet

Har et par spm. Jeg har sett i en del screenshots at man har en "ability linje" over også. Men hvordan får man det til? Det var også noe på siden.... Er det en mod ?

Legger til screenshot som forklarer nærmere.

En annen ting, hvor kan jeg laste ned kart-modden som har kordinater og sånn?

Bruker Lamans screenshot tildligere i posten med "noen" piler.

post-172-1124616794_thumb.jpg

Skrevet

Den øverste linja er Titanbar. De andre kan du få frem ved å gå på interface-menyen. Huk av enable bottom right/bottom left toolbar eller hva det heter.

------------------

En satans hunter ninjaet bop roben min i går kveld. :(

Skrevet
Nei, men en kamerat av meg.. tror han kaller seg Galder? Vant Robes of Insight litt tidligere :p

Spilt endel med galder. Og _mye_ med en kompis av han igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...