faldmo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 lol, det som er oppgaven til Holy paladins og priests i fase 1 =P Bedre lykke til nestegang da! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Helvetes downloader. Alle portner som skal være åpne åpna, firewall av, 0,5 kbps ... Yes! Samt at den generelt aldri vil starte heller. Starter et par dager i uka. Forferdelig irriterende >< Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Min starter ikke i det heletatt så du er heldig du da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Tar ikke det med treig downloader så hardt. Den dagen patchen faktisk ER nødvendig for å starte spillet, finner jeg bare en mirror og laster ned derfra med Opera 100 ganger kjappere enn den crappy torrent-greia til Blizzard. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Quote from: Eyonix (Source) As many of you know we will be featuring a new Battleground, a dedicated world PvP zone and all new PvP items in Wrath of the Lich King. In order to make the transition from The Burning Crusade to Wrath of the Lich King flow as smoothly as possible, all accrued honor points will be reset at the launch of the expansion. We do this to ensure select players do not have an unfair advantage at level 80 from stockpiling honor to instantly purchase the newest Wrath of the Lich King PvP rewards. For those with unspent honor points prior to the release of the expansion, we will be offering a few upgrades and special rewards in next content patch solely for purchase via the honor system. All Honor Tokens will be wiped as well. This reset should happen right before the launch of Wrath of the Lich King. Lurer på hva "a few upgrades and special rewards" er for noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Bah, så må jeg bruke marksa mine til noe produktivt likevel. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Bra jeg ikke rakk å begynne med farminga ennå, da. Men er en bra løsning. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Du får kjøpe alle PVP-mountene da..eller skaffe 65000 honor og kjøpe et helt arena 2-sett med armor. Endret 24. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ang. downloader så ble løsningen for meg å sette den til å laste ned mens jeg spiller (Launcher - Options). Så logget jeg på wow og gikk ut, da ligger launcheren der og laster. har telenor adsl 16000/600, men det gikk tregt de første 2-3 dagene. Men satt den på over natta, så var den ferdig neste morgen. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hmm.. Blir ikke noe farming på meg, da.. Tenker jeg bruker det jeg har igjen til litt satin istedet. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Blir epic pvp trinket på meg ja. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vil PVP-gear funke fint helt opp til level 80, eller blir det raskt byttet ut med quest rewards? Noen i fra betaen som vet? Hadde allerede begynt med farmingen -_- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ang. downloader så ble løsningen for meg å sette den til å laste ned mens jeg spiller (Launcher - Options). Så logget jeg på wow og gikk ut, da ligger launcheren der og laster. har telenor adsl 16000/600, men det gikk tregt de første 2-3 dagene. Men satt den på over natta, så var den ferdig neste morgen. Lykke til. Vel, det er det jeg har gjort også. Og har 16000/7000 eller noe i den duren, men det hjelper liksom ikke Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kan man gjøre Brewfest boss _questet_ flere ganger? Sånn at man får rewarden på 40 tokens på nytt? Jeg trenger nemlig 220 for den membership greia. Vil PVP-gear funke fint helt opp til level 80, eller blir det raskt byttet ut med quest rewards? Noen i fra betaen som vet? Hadde allerede begynt med farmingen -_- S2+ gear vil nok vare til 80. Det blå pvp settet på 80 er bare såvidt bedre enn S3/S4. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vil PVP-gear funke fint helt opp til level 80, eller blir det raskt byttet ut med quest rewards? Noen i fra betaen som vet? Hadde allerede begynt med farmingen -_- Om du tenker å bruke det som levelinggear så vil nok våpnene bli byttet rundt level 72-74 (man får S1-gear i første sone og som BoE). Sjekk http://wotlk.wowhead.com for å sammenligne. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Etter å ha spilt i PTR litt, vet jeg ganske godt hva jeg skal levle først i wotlk ja. Så sykt retri paladins har blitt:O Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Retardin kommer til å bli nerfet. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skal en enorm nerf til for at jeg ikke skal spille det i hvertfall^^ Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vet det blir max grinding for den feteste mounten ever! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vet det blir max grinding for den feteste mounten ever!Jeg begynner og hamstre mat allerede nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå