Gå til innhold

[GTA]Hva skal jeg køpe det på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke noe særlig forskjell i gameplayet.

 

Selv synes jeg det er lettest å styre på PC, der man kan sikte med musen. Det er også mange fordeler på de andre maskinene, som auto-aim osv.. Tror også grafikken er marginalt bedre på Xbox.

 

En annen grunn til å spille på PC er mengden mods og andre småting til spillet som finnes på nettet.

 

Spillet krever dog mye av maskinen, og du er ikke garantert at spillet kjører bra på din PC.

Lenke til kommentar

Du kan se specs til spillet her

 

Så hvis maskina er god nok, anbefaler jeg PC-versjonen. Som sagt - enklere styring, mange mods, inkl. San Andreas Multiplayer som er under arbeid. Grafikken på pc er også ganske bra, så ikke la Xbox ta hele kaka.

 

Når det gjelder auto-aiming vil jeg uttale meg der personlig. Jeg synes det er en pes og plage. Man kan liksom ikke skyte av hodet på noen, uten Auto-Aim, like raskt som med musa på data. Dessutten på oppdrag som du ikke kan bruke Auto-Aim (åja, det finnes slike) er det bare stress med analog stick.

 

Og ikke kjøp PS2 versjonen. :p Der er det dårligst grafikk. Hvis du går for en konsollversjon tar du såklart Xbox! :w00t:

Endret av Xs2n0n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...