Gå til innhold

Bli Sunnere Klubben - Bli sunnere du også!

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må innrømme at jeg aldri så denne tråden før nå, men er det for sent å bli med? Hvis ikke, er jeg med fra nå av!

EDIT: Så nå at det var for seint. DRITTSEKKER

Endret av LordZyfeX
Skrevet (endret)
Jeg må innrømme at jeg aldri så denne tråden før nå, men er det for sent å bli med? Hvis ikke, er jeg med fra nå av!

EDIT: Så nå at det var for seint. DRITTSEKKER

:nei:

You don't wanna F*** with us!

hhhh8wg.png

:p

Endret av Fanta Boy
Skrevet

Kan vi ikke starte en "Bli Sunnere Klubben 2?". For at de som ikke fikk blitt med her kan få en sjanse' til? Noen som tar på seg den tunge byrden med å følge opp?

Må også få tillatelse fra Fantaboy da :)

Skrevet
Kom igjen da HKoN-! Venter jeg. :wee:

Jeg har ikke tid, så jeg håper at noen andre kan ta på seg ansvaret ;) . Hvis ikke så skal jeg se hva jeg får til.

Fanta Boy: Er det ok at jeg lager en tråd hvor jeg bare linker til første posten din?

Skrevet

Ikke for å være kravstor, men jeg syns jeg burde få litt creds for å mekke en banner til klubben.

I det minste få gjennopretter Rød farge på navnet mitt? :(

Skrevet (endret)
Ikke for å være kravstor, men jeg syns jeg burde få litt creds for å mekke en banner til klubben.

I det minste få gjennopretter Rød farge på navnet mitt?  :(

Muahaahhaha...Nei :wee:

Det er straff for at du hoppet av

Hkon: Det er greit ;)

Endret av Fanta Boy
Skrevet

Kunne dere ikke ventet til denne klubben er ferdig med å starte en ny, så kanskje noen herfra blir med der... Syns det hadde vært en ide slik at vi slipper å ha to stykker pågående samtidig.

Skrevet
Kunne dere ikke ventet til denne klubben er ferdig med å starte en ny, så kanskje noen herfra blir med der... Syns det hadde vært en ide slik at vi slipper å ha to stykker pågående samtidig.

ok

Skrevet

ok

Den er grei den.

drittsekker

NB: ny personlig regel, drittsekker skal jeg alltid slutte ett inlleg med i denne tråden.

drittsekker

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...