Theoneask Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Har eit problem med å komme innpå servera som er VAC -sikra i counter strike source. Erroren eg får er: Secure connection failed A connection to the steam VAC servers could not me made. For trubleshooting network issues, please click the link below. Click here to visit Steam support. I console står so dette: Disconnect: No Steam logon . Disconnect: No Steam logon . Dette skjer som oftast når eg er på vei innpå serveren. Eg har prøvd med ulike steam kontoer. Vi har 3 pcar kobla til i heime nettverket her, 2 av oss spelar cs source. So lenge det er kun eg som spelar går det fint og spele men dersom den andre personen går innpå ein server klikker det hos meg. Får connection error. Det skal no vel gå an at vi begge er innpå servera som er VAC-sikra. Det funkere bra dersom vi begge speler på servera som ikkje er VAC-sikra. Noken som veit kva som er gale? Er ganske plagsomt å ikkje få spele på gode norske servera.
ZeuZ Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Har samme problemet som deg. Her er det berre en pc som er på nettverket, og problemet gjelder samtlige VAC servere. Problemet er uavhengig av CS eller CS:S På den sida til steam står det noko om firewall og andre program som ikkje må kjøyre. Kjøyre PG2 (peerguardian2), har firewall (trend) som er deaktivert og så har eg FW i gatway. Har testa med PG2 av og slått av brannmuren, men dette hjelper ikkje. Dette problemet oppstod plutselig. Har testa med ny installasjon av Steam utan hell. Noken som har en IDE?? Litt off topic: Noken som veit ka Limelight Networks er? Endret 24. august 2005 av ZeuZ
ASDASDKL2131 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Jeg reinstallerte Steam og CS, så fungerte det igjen etterpå. Viktig at du reinstallerer det helt, altså ikke ta backup av noen filer i det hele tatt. Endret 24. august 2005 av XoRc
ZeuZ Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Var det eg gjorde. Ingenting er lagt inn frå det gamle. Det er en fresh copy.
ZeuZ Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Til min store glede har eg no fått det til å fungere igjen. Ser ikkje ut som det var naudsynt med ein ny installasjon av Steam. Det som trengtes var ein reboot av gatewayen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå