asad Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Warstompen kommer godt med når man skal heale, men hva med orcs?25% økning i styrke er også digg. Hva synes dere? ( forbereder meg på et nytt spill )
Loeve Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Styrke kan lett modifiseres med utstyr senere. Warstomp går orcs sine traits en lang gang.
chokke Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) orc . A: Ikke så mange er det B: du får 25% mer attack power når du aktiverer det. C: +5 på axes D: 25% til å motså stun osv. E: Tar mindre plass Endret 3. august 2005 av chokke
Onkelsander Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) med mindre jeg tar helt feil så er vel et av racial traitsene til orc også er 25% resist på stun og imobolizing effects... Det er ikke så halvgæli det heller...... Selv har jeg en Tauren Shammy, og er meget godt fornøyd med warstomp ! Edit Så nå at det var 25 Endret 3. august 2005 av Onkelsander
Sykkel Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ikke glem at Tauren har +15 skill på herbalism da. Så da blir det kjekkere å springe rundt og plukke blomster. Men fra spøk til revolver. War stomp og max health increased by 5% kommer ganske godt med. Jeg personlig ville valgt Tauren på grunn av dette og fordi jeg synes Tauren ser kulere ut enn orcs=) Og, ikke glem Kodo da
NightKeeper Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Velg det som er kulest, racicals har egentlig veldig lite å si.... Orc er 5 ganger tøffere enn Taurens....på orcer kan man faktisk se og nyte alt av utstyr den har, noe man ikke kan på Taurens
Misantropen Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) Etter det jeg se er de fleste hi-lvl shamans utstyrt med 2-hånds våpen. Og da er økse-spesialiseringen til orc god å ha om en får seg en Arkanite Reaper. "I loose" funksjonen til orc er ikke noe særlig å skryte av men (Blood Fury) :!: Endret 3. august 2005 av Krapfoss
Griznah Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Etter det jeg se er de fleste hi-lvl shamans utstyrt med 2-hånds våpen. Og da er økse-spesialiseringen til orc god å ha om en får seg en Arkanite Reaper. "I loose" funksjonen til orc er ikke noe særlig å skryte av men (Blood Fury) :!: Blood fury har blitt KRAFTIG buffed, man mister ikke helse lenger, men øker str først og får så redusert stryrke etterpå.
Fnix Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Orc har 25% resist på stun og imobolizing, noe som sikkert er over 50% i skjulte tall fra blizz.. (Samme som night elf'er klarer å resiste alt).. Troll har 10% mer hp regen enn andre classes og 10% vil fortsette under battle. Som shaman kan du få dette opp i 20%. Mye spirit og healing stream totem og dette blir ganske merkbart under battle. Tauren warstomp er et typisk triumf-kort under battle og i dueller. Strategien er klar, bare å fyre på med en lesser healing wave eller ghost wolf'e vekk (om du taper) :| Uansett racial så er jeg glad jeg ikke er alliance å spiller mot sherman
StarGazer Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Noen racials er kanskje bedre enn andre ja, men viss ikke du er en enorm powergamer, så velg den rasen du liker best. Trolls og Taurens har vel kanskje best lore-bakgrunn for å bli shamaner. Har hørt at orcene sin +5 til axes er veldig bra viss du er enchantment specced og bruker windfury ofte, siden den visstnok proccer mer da. Warstomp er vel kanskje den sterkeste shaman racialen, mens troll sin 10% combat regen (20% med talents) er helt ok den og! Men, uansett, lag den du liker best. Trolls har jo de kuleste mountene da Tauren har jo en skillpadde uten skall og fyller hele skjermen din, mens orcene har bare hunder som halter bortover.
Jørgen Sørheim Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Trolls og Taurens har vel kanskje best lore-bakgrunn for å bli shamaner. Native to the world known as Draenor the Orcs lived in a honorable and shamanistic society.
Sandiz Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Beste rasen er nok tauren, tøffeste rasen er orc imo. Tror det er lettere å spille troll eller orc ettersom tauren dekker 90% av skjermen :>
chokke Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 ojoj . husk at trolls har +5% skade på beasts . GW mot GW (ghostwolf)
StarGazer Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Trolls og Taurens har vel kanskje best lore-bakgrunn for å bli shamaner. Native to the world known as Draenor the Orcs lived in a honorable and shamanistic society. Ja, sant nok. In the Warcraft universe, the Orcs, contrary to popular custom, were not savages. On the other hand, they are a noble race from the world of Draenor who have been adopting a Shamanistic lifestyle until they were corrupted by a demonic force known as the Burning Legion. Under the Legion's influence, the Orcish Horde became bloodthirsty and slaughtered the Draenei, another race native to Draenor. .....a young Orc named Thrall rallied them together, broke the Horde free from demonic influence, leading them towards a return to their shamanistic roots. Likevel, jeg synes at tauren og trolls passer best som shamaner!
Proidiv Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) Gnom EDIT: Har et troll selv. Endret 3. august 2005 av Proidiv
apoxdigital Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Tauren ftw. Ingenting ser bedre ut en en diger Tauren i Earthfury med Arcanite Reaper stormende etter deg. Du VET du er død da
GRendal Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Tauren ftw. Ingenting ser bedre ut en en diger Tauren i Earthfury med Arcanite Reaper stormende etter deg. Du VET du er død da hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå