Gå til innhold

Ødelagt Motorolatlf - hvor skal jeg henvende meg?


Anbefalte innlegg

I vinter kjøpte jeg en Motorola V220 på Rimi til 799,- for min mor. Nå har telefonen klikka helt, har prøvd å finne feilen, men den vil ikke skru seg på i det hele tatt. har gitt opp tlf'en nå, og ønsker enten pengene tilbake eller en ny telefon. men nå er jeg ikke helt sikker på hvor jeg skal henvende meg? hvis jeg drar til rimi og spør om hjelp der, tviler jeg på at de vil gjøre no særlig? Hva bør jeg isåfall gjøre? må jeg ta kontakt med motorola eller rimi? Dette burde egentlig være ganske enkelt, men har liten erfaring med akkurat dette med å klage på mobilkjøp :blush:

 

Takker for alle tilbakemldinger :)

mvh

/D&B

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du som kunde kan selv velge om du vil levere den inn til Rimi eller hoppe over siste leddet og reklamere direkte til Motorola's importør/representant i Norge. Men jeg ville nå levert den inn på Rimi, det er Deres problem å få sendt den inn/reklamert den, har du først valgt å kjøpe den i en kolonialforretning så vuderte du vel pris/hva skjer hvis den går i stykker/¨servicenivået i butikken. Tror nok det ikke blir så lett matvarer og elektronikk er to forskjellige ting.

 

Lykke til :hmm:

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldinger! :)

 

hadde tenkt til å stikke innom rimi i dag og be dem se på saken, men nå finner jeg plutselig ikke kvitteringen på kjøpet :ohmy: hva bør jeg gjøre nå? De vil vel ikke erstatte den/gi pengene tilbake uten kvittering? fatter ikke hvor det har blitt av kvitteringen som jeg var helt sikker på at lå i boksen.

 

Hjelp anyone? :dontgetit:

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ellers så kan du jo be banken din om kontoutskriften din for måneden du kjøpte telefonen :).

Det er sant, kontoutskrifter fra den måneden jeg kjøpte telefonen regnes jo som gyldig dokument på kjøpet? fatter ikke at jeg ikke tenkte på det selv:p

 

Takk for tipset!! :D

det pleier jo ikke å stå spesifisert på nettbanken hva du har kjøpt da.

på min nettbank står det feks rimi olum 426kr

 

åssen kan du da bevise at det var mobil du kjøpte og ikke noe fisk ??

 

kanskje et dumt spørsmål men jeg spør like vel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...