Gå til innhold

Forskjellen på Samsung E720 og E730?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite spm bare. Ser at e720 ikke kan ha vibrasjon samtidig som ringesignal (!). Gjelder dette e730 også?

Ja

Nei, den kan ringe og vibrere samtidig, men det er bare med utvalgte ringetoner. (Mener å huske bl a. medfølgende melodier 12, 13,17 og 20).

 

Det skal være mulig å modifisere alle melodier til også å vibrere, men jeg husker ikke hvilket program du må benytte.

 

Er uansett enig i at det beste hadde vært om den kunne vibrert på alle ringetoner uten noen form for modifisering av ringetonen. Uansett så er jeg så langt veldig fornøyd med min telefon.

Lenke til kommentar

Nei, den kan ringe og vibrere samtidig, men det er bare med utvalgte ringetoner. (Mener å huske bl a. medfølgende melodier 12, 13,17 og 20).

 

Det skal være mulig å modifisere alle melodier til også å vibrere, men jeg husker ikke hvilket program du må benytte.

 

Er uansett enig i at det beste hadde vært om den kunne vibrert på alle ringetoner uten noen form for modifisering av ringetonen. Uansett så er jeg så langt veldig fornøyd med min telefon.

 

Dette fungerer kun med ringetoner av formatet .mmf som har "innlagt" vibrasjon i selve tonen. Med mp3-filer fungerer det ikke med ringing og vibrering samtidig!

Lenke til kommentar
Dette fungerer kun med ringetoner av formatet .mmf som har "innlagt" vibrasjon i selve tonen. Med mp3-filer fungerer det ikke med ringing og vibrering samtidig!

Det kan godt stemme, men spørsmålet var uansett om den ikke kunne vibrere samtidig som den ringte, og det kan den jo gjøre. :yes:

 

Jeg skulle gjerne fått et tips til hvordan du lager disse .mmf filene, mener å ha lest at Samsung hadde et slikt tilgjengelig, men husker ikke hvilket program dette er.

Lenke til kommentar

ok, men er ikke det en stor ufordel? Dersom du skal legge den fra deg og har hatt den på vibrasjon må du altså inn på menyene og si ifra om at du nå vil høre lyd isteden? Jeg har lyst til å kjøpe meg en klapptelefon og vurdere e730, men akkurat det der virker veldig tåpelig. Hvordan er du ellers fornøyd med telefonen. Knapper, skriving av meldinger osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...