Gå til innhold

F.E.A.R demo ute-link i første innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Syntes neste AI`en var litt for god jeg.... spiller på medium eller.no og jeg dauer hele tiden :whistle:

Kanskje øvelse gjør mester? :thumbup:

husk og slå på slow motion i blant.. hjelper ofte ;)

Skrevet (endret)

you can adjust game difficulty at any time in the game, fikk jeg på skjermen da jeg daua! Genialt egentlig!

Endret av Nizzen
Skrevet
slow motions? hvordan?!

Trykke på CTRL.

Trykker du på H tra du fra deg våpenet, og kan begynne å slåsse med armer og føtter.

Faen meg morsomt å ta en upper-cut på fiendene! :D

Er du ubevæpnet, ser ned i bakken og trykker attack, sparker du ned. Vet ikke helt hva dette skal være godt for, men vi får vel vite det senere i spillet. :)

Om du er ubevæpnet, hopper opp i lufta og trykker left- og right mouse button samtidig, sender du et dobbelt slengspark mot fiendene. :D

Har du våpen i hendene, hopper opp og trykker melee-attack (right mouse button) sender du også et dobbelt slengspark.

Prøv forresten å kaste en granat på fiender i slo-mo. Ser helt fantastisk ut når sjokkbølgen kommer.

Men spilelt er langt fra helt perfekt på alt (enda).

Feks om man går i vannet og ser på føttene, vil man se at føttene ikke er nedi vannet. Man går liksom PÅ vannet. :p

Noe annet som jeg synes er litt synd (muligens bare fordi jeg er syk i hodet) er at det ikke er mulig å etablere noen skuddsår i døde folk. Det synes jeg ødelegger realismen litt.

Dessuten forsvinner noen av boltene som du skyter på fiendene.

Men igjen, ingen spill kan være perfekte. Førsteintrykket på dette spillet er i allefall kolossalt.

Det er HELT villt! :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...