Gå til innhold

Gratis CF-kort fra Canon ved kjøp av 350D/20D?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når skall folk lære seg at ingenting hær i verden er gratis

Nehei? Hvorfor må du da ikke betale for det minnekortet? ... *tenker fælt!*

Hehe..

Desuten, Blue, "her" skrives med "e", ikke "æ"..

 

Er det noen der ute som ikke har bruk for et usselt lite 256MB kort og som kan tenke seg å gi koden sin til meg..? Vær så snill....? :cry::)

Lenke til kommentar

Vil bare bekrefte at det gikk greit å registrere seg med nr. i bunnen av kamera i allefall.... Dette etter å ha trykket på linken "få CF kort", så da får vi vente og se....

 

Mulig det hjelper særdeles lite, med tanke på karen over som fikk e-mail om kode på boksen :hrm:

Endret av Engelstad
Lenke til kommentar

Det var et klistermerke på utsiden av 20D-esken min med det nummeret jeg trengte. Hvis ikke esken har et slikt klistremerke så tror jeg ikke det er med i kampanjen om å få et gratis CF kort. Såvidt jeg husker så var det bare Norge og Spania som hadde denne kampanjen, mens de andre landene i Europa hadde Mail-in-rebates. Kortet kom ganske fort etter at jeg hadde registrert meg. Mvh. RKS.

Endret av rokkitan
Lenke til kommentar
Jeg prøvde å registrere meg, skrev inn serienummeret og trykket på

"lage"-knappen. men jeg fikk ikke noe spørsmål om å skrive inn den koden som står på esken. Andre får beskjed om dette i en e-post, men jeg fikk ikke det.

Det har sikkert bare skjedd noe kluss, mailen kommer nok bare litt seinere. Hvis ikke er det bare å logge inn, så står det instruksjoner der med én gang så vidt jeg kan huske. Husk at dette bare gjelder dem som registrerer seg med en Canon 350D eller 2D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...