Gå til innhold

TES: Wizards Island er ferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wizards Island er ferdig og kan nedlastes. Etter noen års ventetid er endelig noe jeg har gledet meg til siden jeg så de første screenshotene tilgjengelig for alle (de fleste).

Desverre krever WI mye av pc'n din og mye mer crashing og lagging enn på fastlandet. :thumbdown:

De som ikke har lastet ned WI bør gjøre det nå :thumbup::thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk! Har gledet meg til denne lenge, men jeg spiller ikke Morrowind for øyeblikket... Kanskje jeg kan begynne igjen, bare for denne mod'en sin del? Mens jeg venter på Oblivion...

Skrevet

Jeg undrer, uten å laste ned ei 1.2GB rarfil, hva slags level man bør være når man starter? Fant ikke noe særlig om det i forumet deres. Har ikke spilt MW på 2 år, menmen. Ser det ligger MASSE nye spells i Arcana-lista, så man bør vel være en slags Mage for å få max utbytte. Det heter jo Wizards Island i tillegg..eller kanskje det bare er spells som enkelte bosser bruker? Jeg hadde en level 40 Crusader som var så ubergod at det var bare kjedelig å spille..kjørte gjennom 2 expansions med han, så jeg var passe lei hele MW til slutt. Begynte på bloodmoon og mista interessen..denne mod'en ser jo interessant ut nok til å kanskje starte igjen.

Skrevet

Denne modden såg veldig bra ut. Må bare vente til jeg får Morrowind tilbake fra en kompis som låner det :p . Men jeg lurer bare på om jeg trenger bloodmoon også for å spille det? Jeg har tribunal.

Skrevet (endret)

Har klart å miste tribunal og bloodmoon :cry: , så håper at den ikke krever noe mer en det vanlige morrowind.

installerte morrowind i går, kjedet meg og gikk hen og drepte vivec i lvl 20. (paralyze ftw!) håper Wizard Island blir litt vanskeligere.

Vist man har lyst kan man jo bli uovervinnelig i MW.

Edit: Huff viste seg at det krevde tribunal, hmm, lurer på hvor det ligger hende.

Endret av Arch-Heretic
  • 4 uker senere...
Skrevet
installerte morrowind i går, kjedet meg og gikk hen og drepte vivec i lvl 20. (paralyze ftw!) håper Wizard Island blir litt vanskeligere.

Vist man har lyst kan man jo bli uovervinnelig i MW.

Jaja. Lage seg intelligence potions til man blir villt smart og så bruke azuras star med golden saint i til lage lage helt ville enchants. Eller bare lage helt syke healing potions.

Skrevet
hvor mye oftere krasher spillet, jeg sliter allerede med MYE CTD så mye at jeg ikke orker å runne bloodmoon igjen,

Har du siste patch? Kjører du mange mods?

Skrevet
ingen mods, bare bloodmoon og tribunial, har det kommet updates etter den game of the year pakka ble sluppet

Vet ikke helt. Hvis du starter opp Morrowind, kan du se versjonnummeret nederst til venstre i hovedmenyen. Den siste patchen er 1.6.1820.

Skrevet
Was? gratis?

Well indeed. Tror det står i noen regler uansett at det ikke er lov å ta penger for modifikasjoner av Morrowind og slikt.

Skrevet
Was? gratis?

Well indeed. Tror det står i noen regler uansett at det ikke er lov å ta penger for modifikasjoner av Morrowind og slikt.

Helt korrekt, eneste du kan gjøre er å selge det til bethseda men tviler på at de gidder å kjøpe det :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...