Gå til innhold

Hvordan tjene mye gull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som er best å farme, selge, evt. hva slags professions som er best for å tjene gull??

Post deres gull hemmeligheter:P!!

60 druid@deathwing

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

grind lvl 9 sheeps ovenfor ironforge, droppa 5x glowing brightwoodstaff for 15 min siden

ogrene har ikke noe med at krolbalde droppa i hele tatt, random world drop på ca lvl 55+ mobs. men ogrene er gode å grinde uans. legashi demons i azshara er også gode å grinde.....

Endret av Henrik2k
Skrevet (endret)

Jeg tar og dreper de blå dragene i Azshara jeg, dropper no grønt men vedlig bra med silver.. Det var der jeg grinda for å få cash til min epic mount :D

Endret av Alucard_21
Skrevet
Easternplaguelands-tyrs hand

beste farme spottet du kan finne :)

Jeg hører folk sier at det er bra a farme der, enten det er jeg som er uheldig.. Har ikke opplevd no bra der ennå

Skrevet
Jeg tar og dreper de blå dragene i Azshara jeg, dropper no grønt men vedlig bra med silver.. Det var der jeg grinda for å få cash til min epic mount :D

jeg farmer den store blå dragen etter epics jeg da :p

Skrevet

Frostmages med frostbite kan (burde) farme elitene helt sør i winterspring. I tilleg til masse sølv og items etc kan de droppe Eye of shadow, som man kan selge for en god del gull. 0.15% droprate.

Skrevet

Som druid er det ikke lett å tjene penger uansett med mindre du er utrolig heldig.

Men jeg ville sjekket prisene på Golden Pearls på serveren din og begynt å farme skillpadder (?) yterst i hinterlands etter golden pearls ++ ( der jeg fant min første random epic )

60 druid og guildleader av Daedalus @ daggerspine-eu

Skrevet (endret)
Frostmages med frostbite kan (burde) farme elitene helt sør i winterspring. I tilleg til masse sølv og items etc kan de droppe Eye of shadow, som man kan selge for en god del gull. 0.15% droprate.

tviler på at man klarer det solo, dessuten er det ca 0.1% dropchanse på eye of shadow. har grinda over 300 av de i guilden, ikke en eneste drop ennå

Endret av Henrik2k
Skrevet
Henrik2k Skrevet 31/07/2005 : 02:18

grind lvl 9 sheeps ovenfor ironforge, droppa 5x glowing brightwoodstaff for 15 min siden

Er det en spøk, droppes glowing staff over IF ved å grinde lvl 9 sauer?

Skrevet

ja, men elefantene i kjellern til if dropper mye bedre.

Skrevet

ja, men elefantene i kjellern til if dropper mye bedre.

Jeg måtte le :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...