Gå til innhold

Drivere til Windows Vista


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg prover a installere audio driverne listet i det forste innlegget, men den vil ikke installere. Den bare sier ifra na skal driverne installeres.. velg nei dersom omstart osv. og rett etterpa far jeg beskjed om at driverne er installert. men nar jeg tar omstart sa er ingen audio drivere installert. hva er feil?

Lenke til kommentar

Har testet Windows Vista i dag, men det endte med at jeg slettet det igjen og la inn XP. Her er grunnen:

 

- Lyden (audigy 2) fungerte, men etter ca 2 min mp3 avspilling ble det enorm knitring i lyden og tilslutt ble det stille. Veldig merkelig...

- Jeg fikk ikke mitt SMC WLAN kort til å fungere.

Lenke til kommentar
jeg prover a installere audio driverne listet i det forste innlegget, men den vil ikke installere. Den bare sier ifra na skal driverne installeres.. velg nei dersom omstart osv. og rett etterpa far jeg beskjed om at driverne er installert. men nar jeg tar omstart sa er ingen audio drivere installert. hva er feil?

Prøvd å pakke ut driverne og installere manuelt?

Lenke til kommentar
Har testet Windows Vista i dag, men det endte med at jeg slettet det igjen og la inn XP. Her er grunnen:

 

- Lyden (audigy 2) fungerte, men etter ca 2 min mp3 avspilling ble det enorm knitring i lyden og tilslutt ble det stille. Veldig merkelig...

Hadde samme problem når jeg prøvde de vanlige Creative driverne. Prøv de Kx! driverne som er foreslått litt tidligere i tråden her. Løsta alle probleme mine i alle fall. :) Kar og fin hardwarelyd, ikke emulert som du har nå. :) Sjekk dxdiag for å bekrefte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...