Gå til innhold

Drivere til Windows Vista


Anbefalte innlegg

Hei.

Har det kommet noe særlig med drivere til Vista enda?(Ja, jeg er utålmodig) Tenker spesielt på drivere til nForce2 og SB Live-kortet mitt.

 

Tenkte dette kanskje kunne bli en tråd med linker til Vista-drivere for ymse hardware)

 

ATI Radeon-driver for Vista:

http://www2.ati.com/drivers/ATI_BETA1_OTB.exe

 

nForce og Forceware:

ftp://download.nvidia.com/Windows/vista/beta1/

 

"alle" Creative Lydkort

http://download.kxproject.lugosoft.com/?fi...rv3537-full.exe

 

IRC

#vistanorway @ QuakeNet

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer å teste Betaen, men det blir ikke uten lyd. Sitter med ett Audigy 2 lydkort. Er det noen som har testet det? Noen som vet om drivere?

 

EDIT: Sitter med ett trådløst nettverkskort fra SMC. Noen som har en ide om til hvilken grad det vil fungere?

 

Takk!

Endret av qweac
Lenke til kommentar
da ble det ikke VISTA på meg ser jeg :p må ha både WebCam, Lydkort, Trådløstnettverkskort, musdriver og tastaturdriver til VISTA for at mitt system skal fungerer optimalt for meg.

Jeg kan teste alt dette i løpet av uken, bortsett fra drivere til trådløst nettverkskort ;)

Lenke til kommentar

Har fått installert alle drivere som er nødvendig foreløpig, og begge nettverkskortene ser ut til å funke. Det som gjøre meg forbanna er at jeg ikke greier å få tildelt nettverksadresse via DHCP, og det funker helt greit både under XP og Ubuntu. Jeg fikk internettilgang i 10 minutter, så forsvant det igjen, og nå greier jeg ikke å koble til uansett hvor mye jeg tukler med instillinger. Grrr..

 

Noen som hadde lignende problemer, eller en løsning liggende på lur? :p

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...