Gå til innhold

HIM, Bra eller Dårlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg liker å høre på HIM når jeg er veldig destruktiv. Ingen får meg til å føle meg mer deprimert og verdiløs. Typisk selvdestruktiv musikk.

Da får du enten slutte å høre på HIM, eller vurdere å fullføre jobben.

Skrevet (endret)
Jeg liker å høre på HIM når jeg er veldig destruktiv. Ingen får meg til å føle meg mer deprimert og verdiløs. Typisk selvdestruktiv musikk.

Da får du enten slutte å høre på HIM, eller vurdere å fullføre jobben.

Saklig. Alle har sanger de foretrekker når de er i et visst humør. Noen liker å høre på oppmuntrende sanger, og noen liker å dytte seg selv enda lengre ned i søla. Til det funker HIM veldig bra.

Endret av AnAnAs
Skrevet
Thank you, du skuffer aldri. :p

Vet, jeg er kongen! ^_^

Forresten, mitt første møte med HIM var i en snuff-film en kompis hadde fått tak i. Den ble spilt i bakgrunnen da en mann ble drept av en heis! :D

Skrevet

Emo ftw :dontgetit:

HIM er ikke noe særlig. Husker jeg likte en sang av dem for lenge siden, men those days are over. Høres ut som at vokalisten gråter når han synger.

Skrevet

Smaken er som baken.. Men HIM har ganske greie sanger ,men ikke noe som jeg går rundt å hører på. Orker ikke rote på mp3 spilleren hvis en slik sang kommer ,men jeg skipper heller ikke til en slik sang.

Er meget sjelden coverlåter er like gode som orginalene. The trooper med sentenced synes jeg var like god som den til maiden ,men det er 3år siden jeg hørte den.. Kanskje jeg har forandret smak nå? :p

Skrevet (endret)

Emo kommer vel fra ordet emosjon som betyr sinnsbevegelse. Emo-folk er altså sytete småunger som kutter seg selv om de ikke får det som de vil. :p

Den "offisielle" versjonen: EMO

Cheerupemokid.jpg

Endret av LarsP
Skrevet
Jeg har en periode nå, hvor jeg går rundt prikk lik vokalisten. Han er jo dritkul.

Musikken er så som så, men har alle platene da. Det er kult.

La meg få gi deg knoke. Finn deg et annet idol, f.eks Sissel Kyrkjebø.

HAHAHHAa, jeg griner av latter

• 7 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...