chokke Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 kan noen si meg hvorfor det er "greit" at rogues/warriors ruller på ranged på lik linje med hunters? Mens hunters ikke kan få noe melee våpen før rogue/warrior. Til og med når ingen av de trenger det blir hunters flama hvis de går med en dagger :O
Bredoc Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Det der har jeg aldri opplevd i de to high end guildene jeg var med i. Er du medlem av en større seriøs guild lar dem slikt loot først gå til klassen som har mest nytte av dem. Samme praksis brukte jeg også som gruppe leder, droppa Dal Rend lot jeg rogues få første rett på rolls. Selv om jeg er warrior passa jeg på Dal Rends også for rogues i pugs hvor jeg ikke var leder.
Zeorsd Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 (endret) Hm... Denne buen så god ut.http://www.thottbot.com/?i=27150 Equip: +22 Attack Power. Equip: Improves your chance to hit by 1%. Passer godt for meg som er rogue. Si meg igjen hvorfor jeg hadde blitt bannet om jeg rullet på denne? 4576854[/snapback] I mitt gammle guild gikk denne nettopp til en rogue første gang vi fikk den. Allerede da gikk de fleste huntere for Rokh'delar eller hva den quest bowen heter. For meg er saken om dal'rend ganske enkel: Om Dal'rend er en oppgradering for hunteren, bør begge få rolle på dette settet. Begge har nytte av det. Dessuten bruker huntere melee våpen mer en det mange tror i PvP, spesielt survival huntere. Ta en kikk på noen av talentene og skillsa huntere har som involverer melee... Det er ofte dumt å prøve å si at noen trenger noe "mer" en andre. Selv om fornuft gjelder, er det hovedsakelig å enkelt som at enten så trenger du noe eller så trenger du det ikke. Dessuten: Som jeg forstår det er denne guilden deres et MC/Ony guild. Da er det også sannsynlig i mine øyne at du som rogue kan få deg noe bedre enn Dal'rend. Det er jo tonnevis med daggere å velge I. Og om du skal specce sword finnes det også bra ting, feks - jeg har hørt at dette er et rimelig bra Rogue sett.... (Dette settet kan sikkert også friste en hunter, dette er vel ZG's versjon av Dal'rend når jeg tenker over det ) Kanskje dere kan la hunteren gå for Dal'rend, og ta de virkelig gode tingene i ZG/MC/AQ20/Onyxia? Endret 16. juni 2006 av theWWW
John Keats Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Det der har jeg aldri opplevd i de to high end guildene jeg var med i.Er du medlem av en større seriøs guild lar dem slikt loot først gå til klassen som har mest nytte av dem. Samme praksis brukte jeg også som gruppe leder, droppa Dal Rend lot jeg rogues få første rett på rolls. Selv om jeg er warrior passa jeg på Dal Rends også for rogues i pugs hvor jeg ikke var leder. 6318794[/snapback] Jeg synes ingenting er værre enn en masterlooter som ikke har peiling og lar kun de klassene han tror har mest nytte av tingene rolle på dem.. Var masterlooter i en ubrsgruppe der jeg ga emberfury talisman til en paladin. Har han lyst på den så skal han få den. ( er warrior selv og hadde også lyst på den )
Bredoc Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 (endret) Jaja Smeagoldfish da er jeg nok en nuub samme med resten av de jeg spilte med på Burning Legion. Emberfury Talisman er jo klar rogue / hunter neck i første omgang. Endret 16. juni 2006 av Darkrevan
John Keats Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Og warrior. Om paladinen vil ha den for å grinde fortere så burde han få den imo.. Det er jo ikke slik at akkurat du får noe ut av å gi den til hunteren. Hadde det vært guidrun hadde det jo klart vært noe annet siden da hjelper det guildet ditt pve-messig.
World Of Warcraft Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 ...Det finst fleire gode alternativ til Dal Rend for rogues. ... Kan du si meg hva det er? (Og la det være utenfor 40 manns raid-instancene) 2x Dawns Edge.... 4576704[/snapback] Så hvis du var hunter, ville du brukter 60-80g for Dawns Edge og 90g for enchant ( var det det kosta for meg, ikke sikker på pris nå ), eller rolla på det våpenet og enchanta det istede?
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Så hvis du var hunter, ville du brukter 60-80g for Dawns Edge og 90g for enchant ( var det det kosta for meg, ikke sikker på pris nå ), eller rolla på det våpenet og enchanta det istede? 6319719[/snapback] Hvorfor ikke bare ta et par Strat-runs til man får 2x BSH? Maleki er jo ikke akkurat langt inne, begge de to bossene før det kan man hoppe over. Enten de to, eller Barbarous blade, men det er gjerne litt mer arbeid med å få tak i. Men, for all del, om man vil vise seg fra sin beste side, så needer man selvfølgelig på Dal'rend.
PC^2020 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 (endret) har en rogue, og tok instanset mange ganger for å få dal'rend main-hand, har mange ganger sett at huntere needer på den, men jeg har pleid å bruke masterlooter på dal'rend, slik at jeg slipper at hunterne ninjaer den. Og en til til: Den har ingenting i henda til en paladin å gjøre, de kan ikke ha våpen i off-hand, så de må såkalrt bruke 2h-weapon. Endret 16. juni 2006 av pc^2004
John Keats Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 En warrior på ravencrest med Hand of Edward the Odd Snakk om å ikke ha peiling på hva man skal bruke gitt.
Songmist Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 det er bare et spill Wow har vært livet mitt i 5 mnd 4575075[/snapback] Om Wow har vert livet ditt i 5mnd, så burde Dal'largebrilliantshard'rend ikke vere noe annet enn en large brill shard. Om du tar wow så seriøst og ikke gjør end game, og whiner over en ting som tar seg best ut på ah for 8g i form av en large brill så er det jammen på tide du finner deg en guild og farmer EKTE instancer.
qu3st Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 har en rogue, og tok instanset mange ganger for å få dal'rend main-hand, har mange ganger sett at huntere needer på den, men jeg har pleid å bruke masterlooter på dal'rend, slik at jeg slipper at hunterne ninjaer den. Og en til til: Den har ingenting i henda til en paladin å gjøre, de kan ikke ha våpen i off-hand, så de må såkalrt bruke 2h-weapon. 6323037[/snapback] De kan da bruke shield
PC^2020 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 dalrend i main og shield når du skal grinde... gi deg a.
DvD-john Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 DL funker fett for hunter som rogues BTW det er rogues som whiner mest når det kommer til instances xD
IntelAmdAti Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det er ingen som trenger noe som helst sverd eller bue. Å krangle og ergre seg over våpen i et spill er sikkert en god egenskap.
Dux ducis Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Tror du må tenke deg om før du poster. Rogues og hunters nyter godt av så og si AKKURAT samme stats. Kjempebra for hunters de der. Er vel bedre enn 2x Dawns Edge som mange kjører før de får seg epics.
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 100 armor og 7 defense. Til en klasse som 99% av tiden står på avstand og dumper kuler/piler i ting. Jada, de er kjempebra.
Dux ducis Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Er ikke alle hunters som camper i Molten Core skjønner du Går ann å gjøre andre ting, som kanskje krever at du å bli slått litt på. Men det er jo +crit og attackpower.
PC^2020 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 For å forklare dette på en enkel måte: HUNTER=RANGED ROGUE=MELEE DAL'REND=MELEE-VÅPEN
Bredoc Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Og warrior. Om paladinen vil ha den for å grinde fortere så burde han få den imo.. Det er jo ikke slik at akkurat du får noe ut av å gi den til hunteren. Hadde det vært guidrun hadde det jo klart vært noe annet siden da hjelper det guildet ditt pve-messig. 6319610[/snapback] Vel da har vi forskjellig syn på loot regler. Har alltid kjørt loot regler om jeg har vært leder for grupper. Synes for eksempel det er jævla surt for en rogue å miste Dal Rend til en annen klasse som har mindre nytte av den. Jeg har mang en gang tatt instancer opp til flere ganger å fått føle det på kroppen hvordan det er å miste items til andre som ikke har nytte av dem på samme måte. Jeg har selv vært med i high end guild men hadde som alle andre før nytte av items fra UBRS, scholo osv før jeg joina en slik guild, Kan nenve Draconian Deflector, 30 runs i UBRS med pugs uten at det droppa. Da det endelig dropper mister jeg skjolde til en 58 shammy som er i UBRS for første gang. Er slikt riktig da? det skjoldet er jo helt klart et warrior shield. Slikt ville jeg ikke at andre skulle oppleve. Om jeg hadde gitt painweaver og Emberfury til en Paladine hadde andre rogues og Hunters protestert, og sett på meg som en nuub. Jeg er ikke mot at alle klasser kan rolle på items, men de som har mest nytte av dem bør ha førsterett da de dropper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå