Maidz Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg prøver å åpne setup-filen eller innstalasjonsfilen på GTA 1, men får en meldingsboks opp der det står: (På det blå øverst): 16-biters Windows-delsystem (På det grå under): C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen passer ikke for MS-DOS og Windows-programmer. Velg "Lukk" for å avslutte programmet. Dette kom først for noen uker siden på noen andre program og spill, (alle gamle), og jeg har ikke opplevd dette før, og trenger seriøst hjelp. HJELP!!!
HolgerL Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Klikk høyre museknapp på programmet, egenskaper, og prøv å sette det til kompatibilitetsmodus for Win 95. Gjør dette på alle exe-filer du finner gjennom et søk etter "*.exe" i GTA-mappen. Kan hende det funker, har fikset mange eldre spill slik.
HolgerL Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Spillet er tilgjengelig for gratis nedlasting på Internett. Kanskje den versjonen fungerer. Ellers kan du også laste ned GTA 2 gratis.
Maidz Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Dette har jeg lastet ne, skal nå prøve gta 2
ttt Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Flyttes frå "Spørsmål og svar - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Grand Theft Auto".
kenneth11 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Dette har jeg lastet ne, skal nå prøve gta 2 Har GTA 2, drittrått spill for oss som ikke har lov til å kjøpe de nyere Moro å skaffe seg tank
Zeph Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Sist eg prøvde GTA på XP (par år) hadde eg problemer med at det gjekk for fort. Prøvde å stille fart og oppløsning utan hell. Håper det går betre med deg. GTA2 fungerte som det skulle, ganske kult spel egentlig, men vart aldri den store hit'en.
Maidz Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 (endret) Hvordan saver man på GTA 2? Hadde 200 000 men klarte ikke å save, og hvordan pauser men spillet? Endret 29. juli 2005 av Maidz
Zeph Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Hvordan saver man på GTA 2? Hadde 200 000 men klarte ikke å save, og hvordan pauser men spillet? Det er hus i byen du lagrer i. Gå inn, betal eit antal tusen og du har savet. Pause kan du vel gjere med P eller Pause?
kenneth11 Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Hvordan saver man på GTA 2? Hadde 200 000 men klarte ikke å save, og hvordan pauser men spillet? Det er hus i byen du lagrer i. Gå inn, betal eit antal tusen og du har savet. Pause kan du vel gjere med P eller Pause? Kan ikke pause, nei....det beste man kan gjøre er vel å komme seg ut til et gudsforlatt sted der ingen gidder nå deg og bare blir der....kan hende at lommetyvene raner deg for et par tusen, men who cares
morra Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg vet ikke hvordan man saver, men pause (i GTA2) er vel enten F6 eller F7. Det skal ikke være nødvendig å bruke kompabilitetsmodusen på GTA1 som er lastet ned fra Rockstar Games.com, fordi den er optimert for nyere PCer: This version of Grand Theft Auto is modified from its original version to enable support for modern PC's and current Microsoft ® Windows ® platforms. ... This game requires the latest version of DirectX to run.
HelNQtt Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg vet ikke hvordan man saver, men pause (i GTA2) er vel enten F6 eller F7. Heisan. Har GTA,SA. der trykker jeg bare på Windows knappen og går ut av spillet, når jeg går inn igjen så er det på "pause" =) just like u know =)
HelNQtt Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 (På det blå øverst): 16-biters Windows-delsystem (På det grå under): C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen passer ikke for MS-DOS og Windows-programmer. Velg "Lukk" for å avslutte programmet. Dette kom først for noen uker siden på noen andre program og spill, (alle gamle), og jeg har ikke opplevd dette før, og trenger seriøst hjelp. Hehe, har det samme problemet. Men det er på Warlord =) (Dødsbra spill) to play these games u need to dw this http://dosbox.sourceforge.net/news.php?show_news=1 it's the ultimate dos emulator for windows nt and higher os that doesnt support 16bit code.. Lite tips jeg fikk. Men jeg forsto ikke hva jeg skulle Downloade Men vist noen av dere eller du finner ut av det så setter jeg pris på om at dere svarer og sier hva jeg skal innstalere der =) var masse forskjelligt ^^ Lykke till =D
Dragon Hunter Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Windows ME var den siste MS DOS-baserte Windows-versjonen, og derfor er det mange klassikkere som ikke virker i XP. Prøv Virtual PC, dette er en veldig god emulator.
Betenkt Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg fikk GTA2 til å funke i går men nå får jeg ikke åpna noen ting. Har sjekka GTA2 Manager som ikke funker. Kommer feilmelding: No suitable graphics card could be find. I selve selve GTA2 kommer det svartskjerm og en lyd og svart skjerm igjen. Må bruke Ctrl + Alt + Del for å få det bort! Finner ikke igjen fil-mappen heller. Skal prøve for 7 gang å avinstallere ig install på nytt forså å sjekke hvor den blir lagret forså å sjekke om det er noe gæli der! Foresten så er spillet sykt bra. Spilte i 2 timer i går....mens det funka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå