Gå til innhold

Mail program som snakker

uro

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste av dere har sikkert sett filmen "You Got Mail" og da sett det kule mail programmet som sier "You got mail" hver gang noen har fått mail. Noen som veit om et program som sier You got mail?? Jeg vil ha noe sånt kult se. Har lett lenge men finnner ikke noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg husker ikke helt hva programmet heter men jeg husker det ikke helt. Har hatt det selv. Det kommer fram en bøtler på skjermen med et fat som det ligger et brev på, så sier han: You Got Mail!

Edit: Incredimail heter det jahavkol sa det.

Endret av BigJackW
Skrevet

@Panda5: Fjern sigen din. Du skremmer en del med den, og moderator vil ta den vekk uansett. I tillegg er det litt sånn - "se mamma jeg kan stå på ett ben". Ikke veldig imponerende.

Skrevet
@Panda5: Fjern sigen din. Du skremmer en del med den, og moderator vil ta den vekk uansett. I tillegg er det litt sånn - "se mamma jeg kan stå på ett ben". Ikke veldig imponerende.

hehe var det noen som ble skremt? hehe, verken briefing eller skremming var poenget, syntes bare tjenesten var litt stilig. Ble forresten minnet på av moderator om at bilder i signaturen ikke var lovlig, noe som jeg hadde glemt :D:innocent: ..så nå er den borte vekk :w00t:

Skrevet

Ikke vondt ment - men nettopp denne sigen har man sett før mange steder. Det er et enkelt triks, og tilsvarende enkelt å unngå dens "avsløring". Men siden vi diskuterer sikkerhet og spyware her inne, kan det tenkes at enkelte "newbies" lurer hardt på hvorledes et forum kan finne ut sånt...

Skrevet
Ikke vondt ment - men nettopp denne sigen har man sett før mange steder. Det er et enkelt triks, og tilsvarende enkelt å unngå dens "avsløring". Men siden vi diskuterer sikkerhet og spyware her inne, kan det tenkes at enkelte "newbies" lurer hardt på hvorledes et forum kan finne ut sånt...

Nå ble jeg nyskjerrig: Hva er det dere snakker om egentlig?

Skrevet
Mail programm som snakker er jo ikke noe vits, det er jo skikkelig harry da.

Men du har tydeligvis hatt det, siden du hadde et å anbefale tidligere i tråden.. Og det er ikke sikkert alle synes det er like harry da. ;)

Skrevet
Mail programm som snakker er jo ikke noe vits, det er jo skikkelig harry da.

*sukk*

Har du ikke noe hjelpende å skrive, så ikke post.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...