Mr Burns Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg har lagt til en contextMenuStrip cMS i formet. I designeren kan jeg sette ShowCheckMargin = false. For å legge til undermeny har jeg gjort sånn som nedenfor. Men hvordan får jeg vekk CheckMargin i undermenyen? Gjøre det på en annen måte? ToolStripMenuItem menuItem1 = new ToolStripMenuItem("&Select All"); ToolStripMenuItem rowMenuItem = new ToolStripMenuItem("...on this row"); rowMenuItem.Click += new EventHandler(rowMenuItem_Click); menuItem1.DropDownItems.Add(rowMenuItem); ToolStripMenuItem colMenuItem = new ToolStripMenuItem("...on this column"); colMenuItem.Click += new EventHandler(colMenuItem_Click); menuItem1.DropDownItems.Add(colMenuItem); cMS.Items.Add(menuItem1);
GeirGrusom Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 (endret) rowMenuItem.ShowCheckMargin = false; menuItem1.ShowCheckMargin = false; Endret 1. august 2005 av GeirGrusom
Mr Burns Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 (endret) Hadde det bare vært så enkelt... Error 11 'System.Windows.Forms.ToolStripMenuItem' does not contain a definition for 'ShowCheckMargin' Bruker VS2005 Beta 2, har det noe å si? Endret 2. august 2005 av Mr Burns
GeirGrusom Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg har nettopp lastet ned VS2005 Beta 2 nå, og jeg ser problemet... ToolStrip finnes ikke i VS.NET2003 som jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå