Gå til innhold

Drepe Ironaya i Uldaman

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går gikk meg med min lvl 38 paladin og en venn med sin lvl 40 warrior inn i Uldamans instance, vi hadde lite håp om å klare dette uten å dø, dette pga. alle disse lvl 45 folkene i IF som ikke ville joine oss pga. vi var for lav lvl :(

Inne i Uldaman gikk det faktisk ganske greit, vi slet noen ganger, men dauet aldri.

Etter langt om lenge og lengre en langt så kom vi til det store rommet med modellbyen midt inni, her drepte vi alle de stygge vortefolka ;) og gjorde oss klare for å åpne døra (quest å utforske den). Vi var klar om faren som lurte bak og gjorde oss klare til å rømme, men bestemte oss til slutt å prøve å ta denne bossen. Dette angrer jeg ikke på, greit nok vi slet litt og det tok litt tid å drepe henne, men vi klarte det faktisk.

Det jeg vil frem til er at folk ikke må være så firkanta når det gjelder instance runs, vær litt fleksibel og ikke heng dere opp i anbefalt lvl som i uldaman er lvl 42-50 om jeg husker rett.

Det finnes faktisk en del folk der ute som er gode i sin klasse i forhold til høyere lvl folk i samme klasse.

-Méndel-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsåvidt enig i det du sier her om lvl grenser på instancer. Husk bare at dere ikke har sjanse til å fullføre Uldaman. Siste bossen er dere sjanseløs på. Det er vel det folk tenker på når de ikke vil gå i Uldaman med dere. Lavere lvler enn angitt av Blizzard kan godt klare seg fint i instancer, men å fullføre dem er noe helt anet.

Skrevet

Ja vet, har fullført denne instancen med hunteren min som er lvl 48, men det værste var vel at det negative som lvl 45 folka sa smitta over de som var lik lvl som oss, dermed feiga alle ut :(

Skrevet

Skjønner problemet.... ellers gir det jo også et ekstra "kick" ved å være i en relativt low-lvl gruppe og faktisk greie hele instancen (dyktige medlemmer, og at gruppen fungerer bra sammen). ;)

Skrevet

Dette er den siste bossen det er snakk om sant?

La tanken + healer leke seg på bossen mens resten tar adds, når alle adds er borte så er bossen en lek.

Skrevet

god damn paladins ... dere dør aldri ...

uansett den bossen er dritlett, og jeg ville aldri dratt uldaman med noen lvl 38, fordi det går bare bra til ett vist punkt,.

Eneste som godter meg er det at det finnes veldig få gode paladins, og gode spillere velger ikke paladins som alt fordi alle de dårlige spillerne som er paladins whiner på hvor dårlige paladins er.

Skrevet

er ikke noe stress da :)

klarte uldaman (fra horde) med meg (42 rogue den gang, 44 nå), shaman 43, warrior og mage 45 og en prest 42. På siste bossen var ikke noe problem :) , hvis vi ser bort i fra at den eneste som overlevde var warrioren med noe sånt som 25 hp :D .

OT: de verdisakene i enden, blir de borte hvis noen ser oppi? våre bare forsvant og de anklagde meg fordi jeg var rogue...

Skrevet

Når man gjør en instance, er det snakk om å ta hele greien, ikke bare frem til en av minibossene. Jeg skulle likt å se en lvl38 paladin og en lvl40 warrior håndtere de gruppene med lvl45 elites som henger litt lengre inn.

Har vært gjennom Uldaman et par ganger den siste uken, og en 45+ tank gjør ting så utrolig mye lettere. Det er en grunn til at den anbefalte level-rangen er der.

Skrevet

Jeg syntes paladin er en god klasse jeg ;) Kan jo forstå at noen klager, Paladin har ingen muligheter til å stoppe folk som springer :( Men ellers er de fantastisk gode om en har rett build, noe jeg forhåpentligvis har ;)

De som klager er folk som ikke kan spille sin klasse, de forventer at de skal ha de samme mulighetene som sine motstandere og være bedre hele tiden.

Ja meg å warrioren hadde god kommunikasjon hele tiden og vi quester ofte sammen, han er tross alt min RL venn så det hjelper jo ;)

Vi er en gjeng på 4 personer som spiller mye sammen i WoW, men det var bare meg å en annen på i går, hvis ikke så hadde vi nok tatt hele :p

Skrevet
Når man gjør en instance, er det snakk om å ta hele greien, ikke bare frem til en av minibossene. Jeg skulle likt å se en lvl38 paladin og en lvl40 warrior håndtere de gruppene med lvl45 elites som henger litt lengre inn.

Har vært gjennom Uldaman et par ganger den siste uken, og en 45+ tank gjør ting så utrolig mye lettere. Det er en grunn til at den anbefalte level-rangen er der.

Skal teste i dag ;) Får se hvor bra det går.

Skrevet
Vi er en gjeng på 4 personer som spiller mye sammen i WoW, men det var bare meg å en annen på i går, hvis ikke så hadde vi nok tatt hele :p

jepp fordi veien til uldaman(andre instanser) har sikkert gitt dere så mye erfaring for det som venter dere når dere møter siste bossen ^^

WoW er så latterlig enkelt ...

Skrevet

Jeg tror du er inne på noe der, Meendel. Jeg har selv en paladin, og den har sine styrker/svakheter, men det er egentlig hva man selv gjør ut av det, samt samspillet (øvelse gjør mester) med de andre i gruppa, som er de to viktigste faktorene.

Selv om man selv behersker "figuren" tålig bra, mens resten av gruppa suger, så kommer man ikke særlig langt. Du har ei gruppe som i tillegg fungerer, og da er det jævla gøy.

Skrevet

Selv om man selv behersker "figuren" tålig bra, mens resten av gruppa suger, så kommer man ikke særlig langt. Du har ei gruppe som i tillegg fungerer, og da er det jævla gøy.

Det som er irriterende med paladinen her er at

uansett hvor mye gruppa suger

uansett hvor mye motstand dem møter

uansett hvor mye mana burn du bruker

kommer dem seg alltid til IronForge

God damn palywadans

Skrevet

God damn palywadans

Kjenner ikke helt til det der, så det får stå for din egen regning.

Rett og slett en grumsete påstand.

Skrevet

God damn palywadans

Kjenner ikke helt til det der, så det får stå for din egen regning.

Rett og slett en grumsete påstand.

Du er paladin ...

ikke kom å si at du aldri har brukt shield og hearthstone ???

fordi jeg tror bare ikke på deg :D

Skrevet

De som bruker shield og heartstone er bare feige puslinger som ikke kan spille klassen sin. Jeg har aldri funnet på å gjøre det en gang ;) Dør en så dør en, det er en del av spillet og folk må leve med det :p

Skrevet

Haku:

Du kan tro hva du vil; spiller "keine kasserolle", men shield og HS har aldri JEG benyttet. Og kommer heller ikke til å gjøre det.

Det blir vel litt subjektivt å bedømme håndtering/spilling av en hel "klasse" basert på enkelte opplevelser man har selv.

Skrevet

Dette begynner å bli veldig offtopic nå, men jeg kan ikke dy meg :p

Så du mener at alle Paladiner er like feige og stikker av fra en combat? Bruke Divine Shield og hearthstone?

Det vil være som å si at alle druider bruker catform og stikker, alle warriors bruker Scream (eller hva nå den heter) og rømmer, priests bruker fear. Det er helt feil å generalisere det sånn, bare fordi du har møtt på noen som stikker av på den måten, betyr ikke at alle gjør det.

Neste gang få tak i noe fakta før du sier noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...