Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nintendo Revolution kan bli skikkelig avduket på fredag kl. 11 Japansk tid! 03:00 Norsk? :blush:

På tide :roll:

Er deg bare meg eller virker det at revolution har kommet litt i skyggen av ps3 og xbox360? Gleder meg til å se hva som er så revolusjerende med den :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, det at du ved hjelp av at det er 3. part bakoverkompabilitet, kan skaffe ALLE utdaterte nintendo-spill er jo utrolig! :D

Det er sååååå mange av dem som holder stand den dag idag! :love:

Skrevet (endret)
Nintendo Revolution kan bli skikkelig avduket på fredag kl. 11 Japansk tid! 03:00 Norsk?  :blush:

På tide :roll:

Er deg bare meg eller virker det at revolution har kommet litt i skyggen av ps3 og xbox360? Gleder meg til å se hva som er så revolusjerende med den :cool:

Revolution er uten tvil kommet litt i skyggen av konkurentene ja. Men egentlig er det også noe jeg digger med Nintendo. "De gir nesten f***" i hva konkurentene driver på med og går stort sett sine egne veier. Er svært spent på kontrollen, en kontroll som lar deg spille NES, SNES, N64 og NGC spill samt Revolution spill likebra som på de originale kontrollene må bare være en genistrek?

Håper på mer info om Prime 3 samt Twilight Princess også i samme slengen. (når først oppmerksomheten er rettet mot Nintendo har de lite å tape på å gjøre det... )

Edit:

Lang lang ventetid har det vært, men tror nok det er bevisst. De vil neppe gjenta samme "feil" som med N64 sin analoge kontroll ved å vise den for lang tid før lansering.. Tror timingen er perfekt, selvom de fleste konsollgamere verden rundt kanskje heller lever rundt all hypen av 360 og ps3.

Endret av alaruz
Skrevet

Jeg får ta det som et "selvfølge" + litt *hint* *hint* ??;) at et komplett sammendrag med det viktigeste blir postet i denne tråden kort tid etter. Skal selv jobbe til midnatt dagen før og fra morgenen dagen etter så å sitte oppe er desverre utelukket for min del selv om det hadde fristet :ermm:

Skrevet

Eg skal på Major Parkinson konsert på fredag, så kommer vel ikkje sjanglende heim før utpå natta/morrakvisten ;) Blir forhåpentligvis å våkne til godt lesestoff her inne og på de andre gamer nettstedene :yes:

Skrevet
Jeg får ta det som et "selvfølge" + litt *hint* *hint* ??;) at et komplett sammendrag med det viktigeste blir postet i denne tråden kort tid etter. Skal selv jobbe til midnatt dagen før og fra morgenen dagen etter så å sitte oppe er desverre utelukket for min del selv om det hadde fristet :ermm:

Hvis noen tar seg tid til å lage ett skikkelig sammendrag kan det vel lages i en egen tråd? :) Har heller ikke muligheten til å sitter oppe fredagsnatta, skal på jobb lørdag klokken 07:00 : >

Skrevet
Dette blir fett! Handle inn litt kaffi/cola.. Blir å sitte oppe helt til jeg har fått med meg alt:D

Vuderer det jeg og... Det var jo skikkelig kos å sitte oppe på lanseringa av ps3 iallefall :yes:

Skrevet (endret)
Dette blir fett! Handle inn litt kaffi/cola.. Blir å sitte oppe helt til jeg har fått med meg alt:D

Vuderer det jeg og... Det var jo skikkelig kos å sitte oppe på lanseringa av ps3 iallefall :yes:

Hehehe! Japp:) Og siden jeg ikke har noen andre planer for fredagen og lørdags morgenen går det greit å sitte opp litt lenger:P

Endret av Prebo
Skrevet

Dette blir gromt... Nintendo skuffer nok ikke. MTV genrasjonen kan ha sin XBOX360 og HWhorene kan ha sin brødboksformede PS3: JEG skal ha Revolution.

Skrevet

Ja, kanskje trådløs kontroll som går på sol-energi, og har en rekkevidde på 50m. Eller med en liten lcd skjerm? Hvem vet :!: *Glede seg til fredag*

Skrevet
Nå får det være nok spekulasjoner,. vente t fredahn.. Da får vi fakta på bordet *hopefully* most of them. :tease:

Arg.. hater den reklamen... :p

Gleder meg fryktelig til TGS og Satoru Iwata sin tale som da varer i ca. 50min.

Skrevet
Dette blir gromt... Nintendo skuffer nok ikke. MTV genrasjonen kan ha sin XBOX360 og HWhorene kan ha sin brødboksformede PS3: JEG skal ha Revolution.

:yes:

Word up Bro! :cool:

Skrevet (endret)
Legg merke til at det ikke er natt til lørdag norsk tid, men natt til fredag. Kun et lite døgn igjen, med andre ord...

Fan.. Da blir det ikke å sitte oppe.. Har matteprøve på fredag...

Endret av Prebo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...