Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg Bibliotek-->Filer å redigere -->Doble Titler

Så er det bare å merke de du vil bli kvitt, høyreklikke og velge Fjern.

Når det gjelder å holde orden på musikksamlingen er MediaMonkey glimrende.

Skrevet
Velg Bibliotek-->Filer å redigere -->Doble Titler 

Så er det bare å merke de du vil bli kvitt, høyreklikke og velge Fjern.

Når det gjelder å holde orden på musikksamlingen er MediaMonkey glimrende.

5936194[/snapback]

Ingen måte å gjøre så MM fjærner duplikat filene automatisk?

Skrevet

For oss som vil ha orden i musikksamlingen er "automatisk fjerning" et umulig prosjekt. For hvilken av filene skal fjernes? Den fra originalalbumet eller den i Greatest Hits? Og hva med ulike innspillinger med samme tittel? Samme album, men ulikt cover-bilde?

Hva som er "duplikat" må vurderes i hvert tilfelle. Ingen behov for "forbedring" her, altså.

Skrevet

Hvis jeg har laget et helt system med deling av database osv på forskjellige maskiner, må jeg sette det opp på ny hvis jeg laster ned den nyeste versjonen?

Skrevet
Hvordan instalerer man EvilLyric? Fikk det ikke til (prøvde å instalere for WinAmp).

5945019[/snapback]

Det er bare starte programmet Evillyrics, så starter du en sang og Evillyrics finner sangteksten for deg. Det finnes også en plugin som kan implementere dette i programmet.

Det er snakk om at MM har et samarbeid med Evillyrics-teamet, kanskje vi får se dette i en fremtidig versjon.

En ting til, en slags miniplayer, er det mulig? Gjennomsiktig "Spilles Nå"-vindu er ikke optimalt. Den er alt for stor.

5949324[/snapback]

Du kan minimere det til systemfeltet. Da tar det nesten ingen ram, men det finnes ikke noen mini spiller i den forstand som Winamp har. Det vil mest sannsynlig komme i neste versjon. Da vil dette skinnet kunne brukes:

avspiller0ng.png

:love:

Skrevet
Hvordan instalerer man EvilLyric? Fikk det ikke til (prøvde å instalere for WinAmp).

5945019[/snapback]

Det er bare starte programmet Evillyrics, så starter du en sang og Evillyrics finner sangteksten for deg. Det finnes også en plugin som kan implementere dette i programmet.

Det er snakk om at MM har et samarbeid med Evillyrics-teamet, kanskje vi får se dette i en fremtidig versjon.

En ting til, en slags miniplayer, er det mulig? Gjennomsiktig "Spilles Nå"-vindu er ikke optimalt. Den er alt for stor.

5949324[/snapback]

Du kan minimere det til systemfeltet. Da tar det nesten ingen ram, men det finnes ikke noen mini spiller i den forstand som Winamp har. Det vil mest sannsynlig komme i neste versjon. Da vil dette skinnet kunne brukes:

avspiller0ng.png

:love:

5949496[/snapback]

Gleder meg :thumbup: Det er ditt skin ja.

Skrevet (endret)

jeg har et lite spørsmål.

Har nettopp startet å bruke MediaMonkey og har ikke Gold version, så jeg lurer på om jeg mp scanne gjennom musikk mappen min hver gang jeg skal legge til nye sanger? Får ikke til å dra over fra LimWire som jeg brukte å gjøre med iTunes.

EDIT: hvordan får jeg instalert den iTunes skinnen? Fikser det ikke.

Endret av MagnusW
Skrevet
jeg har et lite spørsmål.

Har nettopp startet å bruke MediaMonkey og har ikke Gold version, så jeg lurer på om jeg mp scanne gjennom musikk mappen min hver gang jeg skal legge til nye sanger? Får ikke til å dra over fra LimWire som jeg brukte å gjøre med iTunes.

EDIT: hvordan får jeg instalert den iTunes skinnen? Fikser det ikke.

5949870[/snapback]

Du lagrer vel den i skin-mappen. Der jeg har lagret min. Du må bare huske på å unzippe mappa (tror jeg). Så kan du gå på verktøy>alternativer>Skin og velge iTunes.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...