Gå til innhold

Plate eller mail?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal du absolutt ha en DPS-warrior vil han ha for lite hp til å holde aggro fra, la oss si onyxia i et par sekunder (og da kan du banne på at han tar med 10 stykker til) og jeg kan love deg en warrior drar mer aggro enn en rogue!

http://www.thottbot.com/?sp=21156

Så du mener at warriorene gjør 20% mer dmg en roguene, og at roguene i tillegg tåler mer fysisk skade en en warrior med plate? En warrior som på 1 sec kan bytte om til skjold med en macro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen warriors må jo være DPS også. trengs ikke 32472742 tanks på en boss

Det er det Mages og Rogues er til. Warriors = Meatshield.

Hvis en Warrior ikke bruker plate, så kan han glemme healing fra priests iaffall.. Typisk duste warriors og stå der med 2h og "tanke"... urk.

så man kan jo like gjerne bringe kun en warrior i raid da, fordi kun en tanker, de andre KAN jo absolutt ikke være dps...

Skrevet

Hvis en Warrior ikke bruker plate, så kan han glemme healing fra priests iaffall.. Typisk duste warriors og stå der med 2h og "tanke"... urk.

så man kan jo like gjerne bringe kun en warrior i raid da, fordi kun en tanker, de andre KAN jo absolutt ikke være dps...

Riktig, er ikkje nødvendig med meir en warrior til å tanke.

Skrevet

Riktig, er ikkje nødvendig med meir en warrior til å tanke.

var sarkasme btw ;)

en warrior er som tank, de andre som dps, og warrior KAN skade sykt mye.

Skrevet (endret)
dps?

En måleenhet på hvor mye skade du gjør per sekund. Damage Per Second.

Antageligvis mener han å bruke det, i denne situasjonen, mer korrekte uttrykket DD (Damage Dealer(s) )

Edit: no arrogance intended :D

Endret av dimdal
Skrevet (endret)
dps?

En måleenhet på hvor mye skade du gjør per sekund. Damage Per Second.

Antageligvis mener han å bruke det, i denne situasjonen, mer korrekte uttrykket DD (Damage Dealer(s) )

Edit: no arrogance intended :D

nei, mente dps, samma om det er 200 skade vært sekund eller 400 skade hvert andre sekund, og ja, ms warrior skader for mye (på oss rogues). Noe som fører til høy dd (direct damage), men som tilsammen blir høy dps.

kunne skrevet høy dps lenger oppe og da ;)

Endret av chokke
Skrevet
Jeg har kommet til lvl 40 med min warrior.

Å da kan jeg da velge den beste klassen med armour.

Men herregud, det er da så få stats på slik plate, kun stamina.

Jeg foretrekker faktisk agility forde det øker mine sjanser for en critical hit.

Men kanskje jeg tar feil.. hjelp herunder søkes.

har aldri spilt warrior selv, men jeg tror rekkefølgen på statsene er:

1. Strengh

2. Stamina

3. Agility

Eller tar jeg helt feil? :whistle:

Skrevet
Jeg har kommet til lvl 40 med min warrior.

Å da kan jeg da velge den beste klassen med armour.

Men herregud, det er da så få stats på slik plate, kun stamina.

Jeg foretrekker faktisk agility forde det øker mine sjanser for en critical hit.

Men kanskje jeg tar feil.. hjelp herunder søkes.

har aldri spilt warrior selv, men jeg tror rekkefølgen på statsene er:

1. Strengh

2. Stamina

3. Agility

Eller tar jeg helt feil? :whistle:

For å si det sånn, jeg ville mye heller ha satt det slik;

1. Stamina

2. Strengt

3. Agility

Men jeg hadde helle aldri giddet å rolle en warrior for å ikke være tank, bare så det er sagt.

Skrevet

Warriors med masse agility og strength, er ennhver class sitt verste mareritt :!:

Nettopp fått warrioren min ( Tauren that is på Sylvanas ) opp til lvl 50 og den fineste rekka jeg har hatt er: 600,800, 1234 på en lock ^^

Skrevet
PVP-dmg-specca warriore er et sant HELVETE å heale ><

Da, min gode mann, trenger du litt trening i å heale ordentlig.

Så er det store spørsmålet, er du healer? og isåfall en high lvl healer?

Verste instancen jeg har gjort med min druid var min første gang i BRD hvor jeg måtte heale en warrior og en shaman som gikk med 2hander pga de gjorde mer skade da. Selvsagt fikk de mer skade og...

Så ikke klag på healingen visst du ikke er high lvl healer.

Skrevet
Warriors med masse agility og strength, er ennhver class sitt verste mareritt :!:

Nettopp fått warrioren min ( Tauren that is på Sylvanas ) opp til lvl 50 og den fineste rekka jeg har hatt er: 600,800, 1234 på en lock ^^

JA, DET ER JO NETTOPP DET JEG SIER!!!

Så hvorfor jeg nå skal nerfe dette med med masse plate armour med kjedelige stamina og ikke noe til strength og agility bare for å være tank er langt over min oppfatning,

men det er nå greit.

Skrevet
Warriors med masse agility og strength, er ennhver class sitt verste mareritt  :!: 

JA, DET ER JO NETTOPP DET JEG SIER!!!

Så hvorfor jeg nå skal nerfe dette med med masse plate armour med kjedelige stamina og ikke noe til strength og agility bare for å være tank er langt over min oppfatning,

men det er nå greit.

En ting du må lære som warrior først som sist: du trenger to hele sett med gear. Ett sett til tanking, og ett til PvP. Bra warrior pvp plate finner du ikke før highlevel, så om du bruker litt mail til battlegrounds f.eks er ikke dette noe problem. Når du kommer til Dire Maul spesielt finner du finfin plate med +crit, agility osv.

Skrevet

I am already ahead of you.

Har allerede satt av utstyr til tanking på dongeons, bruker det andre utstyret ellers.

Visste ikke at item slots var gratis slots i banken, så da fant jeg også ut at jeg kunne gjøre dette.

Man lærer noe nytt hele tiden med WoW. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...