Gå til innhold

Guild Wars ser jo utrolig fett ut!


Anbefalte innlegg

Gogogogo!  :p

Da drar jeg nå. i regnet, uten frambremser og med slitene trommel bremser bak :p

håper inderlig ikke politiet er ute langs veien nå. da blir det dårlig med GW

Lykke til da. :thumbup:

Da er jeg hjemme igjen.. måtte kjøre 11 mil og litt på motorveien. men nå har jeg iallefall GW :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ranger er kanskje den klassen som er minst avhengig av second profession. Men jeg ville valgt Mesmer, Monk eller Elementalist.

 

Mesmer fordi de kan gjøre så mye morsomt. De kan ødelegge ekstremt for spellcasters.

 

Monk fordi du har muligheten til å heale, det er alt for få monker i spillet, så men monk som secondary profession er det lettere å finne seg party.

 

Elementalist fordi Ranger har Expertise, som gjør spells billigere, dermed kan du kaste masse fine Elementalist spells om du skulle ønske!

 

Husk at du kan skifte secondary profession, men det er ikke før ganske langt uti spillet (etter du er blitt lvl 20).

Lenke til kommentar
Nstin; Bare å sende pm i ingame. Hvis du trenger hjelp meg quest,missions osv.. .  :thumbup:

okey.. takk :) men til hvem sender jeg pm? :p

 

H4ngm4n: takk for et bra svar.. jeg tar monk som 2. proff

Oops.. Jeg har tre char i PvE. Men spiller mest med monken min. Kaller meg; "Stifi Rezubel"

 

Hvis du er ingame nå. Skal kan du prøve å send whisper til meg. Så adder jeg deg i lista mi. :) Edit; hav kaller du deg?

Endret av elfag
Lenke til kommentar
Monk fordi du har muligheten til å heale, det er alt for få monker i spillet, så men monk som secondary profession er det lettere å finne seg party.

Vil også påstå at ingen R/Mo vil bli tatt seriøs som en healer! Med tanke på at man ikke er noe særlig healer som secondary, og at de som har monk som second som oftest er ego hvor eneste grunnen til monk som second er egen healing!

 

Monk er forresten det jeg vil påstå som den mest populære secondary proffesion...

Men hvis egen healing er ditt mål så er necro ett bedre alternativ, monker healer andre veldig bra, men ikke seg selv. Mens necro er litt mer ego på det punktet..

Lenke til kommentar
Warrior/monk er kan beste kombinasjonen fordi da kan heale deg sjølv når du er i kamp (orison of healing mending osv....)

Alle professions kan heale seg selv i kamp, hvis målet er å heale seg selv kan man like gjerne bruke blood magic, inspiration magic eller wilderness survival og få "noe attåt" samtidig. Jeg vil heller bruke healing signet eller endure pain og faktisk bruke et secondary profession som komplementerer offensive sider ved karakteren bra. En W/Mo er kanskje en av de lettere professions å spille alene med, men i guildwars er teamplay alt. I organisert PvP har en W/Mo svært lite å gjøre med mindre han bruker smiting, siden lagets monker gjør en langt bedre jobb med helbredelse med et energilager på over 20 poeng og mer enn en stusslig +2 regen... Bruk heller energien for litt burstdamage eller ting som kan sinke ned fienden - som en warrior vil du bruke mye tid på å jage ned riktig mål.

 

Det er ingen kombinasjon som er "best", men hvis man skal spille alene er det en klar fordel å kunne helbrede seg selv - healer henchmen er suicidale de dagene de holder seg moderate :whistle:

Ranger er kanskje den klassen som er minst avhengig av second profession. Men jeg ville valgt Mesmer, Monk eller Elementalist.

Rart at du nevner mesmer under som en som kan gjøre mye skade for spellcastere, for rangere er i nesten enda større grad rettet mot interrupts og kiting enn en mesmer. Jeg vil ikke si de trenger en secondary - ranger er en av de få klassene som har nesten alt tilgjengelig:

En god selv-heal som koster lite energi (Troll urgent), god skade (coat poison, div andre preparations hvis man liker conditions), pin down, til og med muligheten til et pet som en mobil well of blood hvis du har necromancer secondary :p

Lenke til kommentar

De fleste proffessions kan klare seg veldig bra unten secondary. Min elementalist hadde lenge en build som ikke brukte secondary, fordi jeg ikke fant monk som nyttig med tanke på at jeg healte meg ganske bra med aura of restoration. Jeg har nå mesmer som secondary og har funnet meg en skill som til en hviss grad lar meg spamme med Ligtning Orb.

 

Men en anti-caster ranger kan ta god nytte av memer som second, da hvis elementatlistene spammer blinding flash på rangeren vil han ikke kunne ødelegge for elementalistene i så stor grad lengre... Dermed hvis rangeren har en anti-caster spell vil han klare å ødelegge igjen :thumbup:

Lenke til kommentar
Elementalist fordi Ranger har Expertise, som gjør spells billigere, dermed kan du kaste masse fine Elementalist spells om du skulle ønske!

Tror nok du har misforstått. Expertise påvirker kun skills, ikke spells, hexes, etc.

Du mener vel attackskills? Spells, hexes osv er jo skills det og.

 

 

@moyner: Jeg skrev jo at Ranger var en av de professionene som var minst avhengig av sec. prof. da den er en meget fleksibel og allsidig class. Jeg sa bare hva jeg ville valgt hvis jeg var han.

 

@MapSter: Nei, selvfølgelig blir ikke en R/Mo tatt som en særiøs healer, men hvis et team (som skal til UW eller FoW f.eks) mangler en healer, som det er veldig vanskelig å få tak i innimellom, så kan to av de som er X/Mo specce om slik at de kan heale litt om nødvendig...

Lenke til kommentar
Du mener vel attackskills? Spells, hexes osv er jo skills det og.

Nei, jeg mener alle slags skills (dvs. i description er de beskrevet som skill.)

 

Se på Vampiric Touch f.eks. Det er beskrevet som en skills, ikke attack skill, og den bli påvirket av Expertise.

Lenke til kommentar

Det er litt dumt og forvirrende men i spillet er "skill" definert som to ting. "Skills" som er uttrykket som alle spells, hexes, signets, shouts osv. går inn under. Mens det er også en type skills som heter skill. De er det, så vidt jeg har forstått, kun ranger og warrior som har hvor ranger har flest...

 

Ellers for å klarere hva expertise påvirker:

"skill", "attack skill", "glyph", "preparations", "nature ritual", "shout", "stance" and "trap"

Endret av MapSter
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+1242

vurderer virkelig å kjøpe dette :)

masse god info her :)

Men hva skjer når man dør? jeg så på de farme-filmene. Det ser skikkelig koselig ut :)

 

EDIT: en ting til. Det er 20 levler, riktig?

Hvor lang tid tar det å levle til lvl 20? vet det kommer an på class osv, men..

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
vurderer virkelig å kjøpe dette :)

masse god info her :)

Men hva skjer når man dør?  jeg så på de farme-filmene. Det ser skikkelig koselig ut :)

 

EDIT: en ting til. Det er 20 levler, riktig?

Hvor lang tid tar det å levle til lvl 20? vet det kommer an på class osv, men..

Hvis man dør i et mission så må man starte det på nytt igjen, altså, om hele laget ditt dør, hvis ikke kan man bli resurrecta av de gjenlevende. Hvis man dør i et EA (Explorable Area) så blir man resurrecta av en "ressurection shrine" som finnes i begynnelsen av instancen. (Samme gjelder her om hele laget ditt)

 

Du mister ikke items/penger/xp eller noe når man dør, men man får DP (Death Penatly) på 15% (av energy og health) hver gang man dør, 60% er max, men denne forsvinner gradvis når man får mer xp, og forsvinner helt når man reiser tilbake til en by.

 

EDIT: Ja, det er 20 levels, og det tar vel 1-10 dager alt etter hvor mye du spiller. Men spillet er ikke ferdig når man kommer til level 20, du vil etter all sannsynlighet ha mye PvE igjen, og selvsagt PvP. :)

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...