Empire of the Sub Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Å lage half-life film tror jeg hadde vært ganske kult, eller half life 2. Altså, filmen handler om rebels og deg som slåss og Freeman er da hovedpersonen. Det blir som en nåtids krigsfilm, la oss se bort ifra "The Gunner" som den også blir kalt, altså klistre våpnet. Men alt ellers som er med, tenk dere det på film ? Striders, combine soldiers, airships.. osv. Det hadde vært utrolig kult. Kom med positive og negative innspill til hvorfor/hvorfor ikke det burde bli lagt film, dette er noe som kan være ganske spennende tror jeg. Hvis det skal bli en half life 2 film, tror jeg den blir i stor grad veldig lik "War of the worlds (2005)". Det blir sikkert aldri noen hl2 film, men tenk dere hvor kult det kunne blitt med f.eks Speilberg som regissør ?
Empire of the Sub Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 (endret) Ja det er det jeg sier,men det går fint an å snakke om det Endret 24. juli 2005 av jhj
Stifi Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Ja det er det jeg sier,men det går fint an å snakke om det Jada.
TCi Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Valve har ved flere anledninger diskutert en film med Hollywood. Men pga. forskjellige meninger angående Gordon Freeman og en eventuell romanse med en dame så ble det ikke noe av. Som Doug Lambardi sa angåede temaet: "We ran out as soon they said; .. and then Freeman falls in love". (noe i den retningen)
Zeph Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Ein Half-Life film av Speilberg uten klistre våpenet? At eit spel er populært gjer det ikkje automatisk filmmateriale, og fallhøgda er...høg Endret 25. juli 2005 av zeph
christaaah Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 (endret) hl1 -> bruce willis onemanarmy edit: byttet clan med army.. Endret 25. juli 2005 av christaaah
Empire of the Sub Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 (endret) Typiske fjortiss kommentarer. Half life 2 er et spill som egner seg MYE bedre en Doom 3 til en film, en kar har allerede satt i gang produksjonen av Doom 3 film, så hvorfor ikke lage en Half Life 2 film ? Med tanke på hvor mange som vet hva Half Life 2 er, hvor mange som har spilt det og runnet det er det ikke spørsmål om filmen tjener bra eller ikke. Klart den gjør, kommer den på kino; hvis det altså blir et bra konsept - blir filmen sett av utrolig mange!. Jeg sier ikke at dette skal være en OneManArmy film, jeg sa at det handler mest om Freeman OG Rebels sammen, ikke helt slikt Half Life 2 spillet er altså. Med gode skuespillere, et godt manus og en god regissør hadde det blitt en knallfilm. Ikke minst gode animatører. Endret 25. juli 2005 av jhj
-=nibbler=- Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det blir sikkert aldri noen hl2 film, men tenk dere hvor kult det kunne blitt med f.eks Speilberg som regissør ? Ja, det hadde vært fett med en HL film, men IKKE med han apen der bak spakene... En annen regissør med litt ferskere syn på ting hadde vel heller vært å foretrekke..
Campari Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det blir sikkert aldri noen hl2 film, men tenk dere hvor kult det kunne blitt med f.eks Speilberg som regissør ? Ja, det hadde vært fett med en HL film, men IKKE med han apen der bak spakene... En annen regissør med litt ferskere syn på ting hadde vel heller vært å foretrekke.. Hva er så forferdelig galt med Steven Spielberg?
-=nibbler=- Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 (endret) Det blir sikkert aldri noen hl2 film, men tenk dere hvor kult det kunne blitt med f.eks Speilberg som regissør ? Ja, det hadde vært fett med en HL film, men IKKE med han apen der bak spakene... En annen regissør med litt ferskere syn på ting hadde vel heller vært å foretrekke.. Hva er så forferdelig galt med Steven Spielberg? Døll... Siste han lagde som var ok var Minority Report.. Han praktisk talt voldtok klassikeren "War of the Worlds"... Tenkte HL kunne ha godt av en ung, frisk og rask regissør som kanskje har noe nytt å komme med. Føler at Spielberg kanskje prøver litt for hardt på å være så nyskapende som mulig.. Blir rett og slett litt for mye, når kanskje "less is more".. EDIT: Og med Spielberg bak spakene kan du gi deg en god f**n på at Freeman blir spilt av "lillegutten" til Spielberg, Tom Cruise.. Og ja, Tom Cruise er ikke BARE dårlig, men som Freeman kan ikke det bli bra, uansett hvilken vei du ser det.. Endret 26. juli 2005 av -=nibbler=-
Campari Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg er uenig. Synes Klodenes Kamp var en veldig god "katastrofe-film" og kan gjerne se for meg Spielberg lage en filmatisering av Half-Life. Jeg kan likevel være enig i at det hadde vært fint med noen nye impulser og en ny, uredd, ung regissør kan være veldig interessant. Desverre ser jeg ingen klare kandidater her. Synes forresten Tom Cruise er en veldig god skuespiller (han har jo enormt mange gode filmer bak seg), men kan absolutt ikke se for meg han som Gordon Freeman. Husker jeg så ett ypperlig bilde av Charlie Sheen fra en eller film på nittitallet. Han liknet veldig på Freeman. Men er nok litt redd for at hans skuespillerkvaliteter har sunket med årene.
Empire of the Sub Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Charlie Sheen, det har du rett i. Han egner seg faktisk ganske godt som Freeman. i Apocolypse spilt han jo utrolig bra, men en "Actionhelt" stil som ikke ble for heltete og macho. Freeman er en kul kar, det er charlie sheen også. Når folk klarer å filmatisere at aliens tar over jorden på en slik mesterlig måte vist av Spielberg, hvorfor skal ikke half life ha sjangs da ? Som er akkurat samme greiene.
Campari Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Charlie Sheen spilte vel ikke i Apokalypse Nå. Det var vel hans far som gjorde det. Derimot var han med i en annen Vietnamfilm, Platoon.
Mr. Purple Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg er uenig. Synes Klodenes Kamp var en veldig god "katastrofe-film" hva var så veldig bra med en egentlig... synes den var dritdårlig jeg..
Zeph Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Sjølv om filmen vil bli sett av titusenvis betyr ikkje det at filmen blir bra. Mange spelfilmar har ein dårlig tendens til å bli regissert og spelt inn av B-aktørar, og då er det betre å ikkje lage ein film enn å lage ein drittdårlig film. Det hadde blitt 1-Man-Army uansett.
-=nibbler=- Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Robert Rodriguez, der har du mannen som kunne fått Half Life på lerretet, og fett sådan! EDIT: trykkleif.. Endret 27. juli 2005 av -=nibbler=-
Campari Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Robert Rodriguez, der har du mannen som kunne fått Half Life på lerretet, og fett sådan! EDIT: trykkleif.. Hehe.. Sin City er vel ikke helt den samme kategorien? Men jo, hadde vært spennende..
-=nibbler=- Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Hehe.. Sin City er vel ikke helt den samme kategorien? Men jo, hadde vært spennende.. Nå er det vel ikke BARE Sin City han har regissert da.. Se noen av de andre filmene hans så skjønner du hva jeg mener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå