Gå til innhold

Politi i Korea drepte demonstrant på film.


Anbefalte innlegg

hvor er det egentlig vert å være nord eller sør korea, e rlite oppdatert fra den fronten.

Nord-korea tror jeg er litt værre.

 

Verdens nest siste kommunistiske fyrtårn (etter Cuba)?

Nord-korea er som kjent fullstendig lukket, har ingen/lite kontakt med resten av verden. De har mangel på mat, strøm osv. Pengene blir brukt på militæret. Dem stenger av strømmen om natten så hele landet blir mørklagt, de eneste lysene som får strøm er de som lyser opp statuer o.l av han Kim Il Sung fyren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan har du kommet fram til den tvilsome konklusjonen det i sannhet er at demonstranten ble drept? Og så vidt jeg kan se er heller ikke filmen fra Nord-Korea, så med andre ord har du tatt feil i alt du skrev. Ganske imponerende, i grunn.

overskrift på www.big-boys.com

Police Brutality in North Korea

Tror ikke jeg ville stole på BB sin innformasjon noe serlig da de har skrevet følgende:

 

Clip of German anchor (vet ikke hvordan det staves) lady farts on TV, feil, hun var svensk!

 

Clip of Russian girl stripping to become class president, feil, hun var norsk og prøvde å bli russepresident!

 

Så det du leser på BB kan du ta med 2 kilo salt og en teskje...

Lenke til kommentar

Filmen er nok fra Sør Korea, ja. Jeg tviler sterkt på at en slik demonstrasjon ville fått utartet seg i særlig grad før samtilige demonstranter ble skutt og drept i tyrraniet Nord Korea. Når det er sagt finner man politivold overalt i verden, også her i Norge.

Lenke til kommentar
hvor er det egentlig vert å være nord eller sør korea, e rlite oppdatert fra den fronten.

Nord-korea tror jeg er litt værre.

 

Verdens nest siste kommunistiske fyrtårn (etter Cuba)?

 

Jeg tror at Kina og en liten del av Moldovia også er Kommunistiske, arrester meg hvis jeg ljuger! (kopiert fra 'arehei')

Lenke til kommentar
hvor er det egentlig vert å være nord eller sør korea, e rlite oppdatert fra den fronten.

Nord-korea tror jeg er litt værre.

 

Verdens nest siste kommunistiske fyrtårn (etter Cuba)?

 

Jeg tror at Kina og en liten del av Moldovia også er Kommunistiske, arrester meg hvis jeg ljuger! (kopiert fra 'arehei')

Hva legger du i å være kommunistis egentlig.

Kommunistpartiet vant vel i år også og jeg tror de vant for hele Moldova

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...