Gå til innhold

Noen bra tastatur å anbefale?


Anbefalte innlegg

Hei, en kompis av meg skal ha nytt tastatur, og lurer på hvilket dere foreslår.

Det skal være behagelig, han spiller en del så burde gå til det også... Helst litt tøft og ;) Svart o.l.

 

Takker for svar!

-Dj Ovin-

 

(PS: Er ikke sikker på hvor denne posten skulle så jeg prøvde meg fram bare.. si fra hvis den ikke passer her)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste dagens tastatur er vel forsåvidt greie å bruke, eneste som skiller er tildels kvalitet, pris og ekstra funksjoner i form av media tastaster, programbare taster etc.

 

Men kan anbefale Microsoft Keyboard with fingerprint reader

prisen er nok litt stiv, men det er et bra tastatur.

 

Ellers har microsoft generelt gode tastatur i en lavere prisklasse.

 

Liker også Logitech veldig bra, særlig Internet Navigator SE men er ikke sikker på om det tastaturet er å få tak i lengre.

 

Uansett, tastatur er mye smak og behag ta en titt i Prisguiden :thumbup:

 

 

Edit: kan vel legge til at det som sannsynligvis gjør microsoft tastaturet så dyrt er Fingeravtrykk leseren. Har dette tastaturet selv og bruker vel fingeravtrykk leseren i mindre grad. Den kan du bruke til å logge inn på websider som krever passord, programmer, inn til selve windows osv. osv.

 

Edit2: kan også legge til at microsoft tastaturet er ikke trådløst, men musen er det. trur det finnes i en bluetooth 100% trådløs utgave også.

 

BKB

Endret av BKB
Lenke til kommentar
Edit: kan vel legge til at det som sannsynligvis gjør microsoft tastaturet så dyrt er Fingeravtrykk leseren. Har dette tastaturet selv og bruker vel fingeravtrykk leseren i mindre grad. Den kan du bruke til å logge inn på websider som krever passord, programmer, inn til selve windows osv. osv.

Må også sies til eventuelle kjøpere at dette (selvfølgelig) kun fungerer i MSIE. Takk til blant annet komplett for å informere om dette på produktsidene sine (ironi).

Lenke til kommentar

Bah, DiNovo for laptops kommer bare på 1200-1300 ;p

Jeg har det, og selv om jeg ikke akkurat kan si at det er "verdt hver krone", har jeg aldri angret på at jeg kjøpte det. Bortsett fra i forrige uke når jeg ikke fant Bluetooth adapteren min og angret på at jeg ikke kjøpte den "store" utgaven...

Men UltraX Flat er et godt alternativ. Bruker det på jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...