Keylar Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Har ikke funnet en lignende thread, kanskje fordi jeg er lat men uansett. Hvorfor valgte dere PvP/Rp/Pve ? . Jeg valgte pvp fordi jeg ville pvpe mye men i etterkant har jeg skjønt at hele honor/Bg systemet har ødelagt pvp'en utenfor og en Pve server kanskje ikke hadde vært så dumt Endret 20. juli 2005 av Keylar
RaW_DeNiM Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 valgte PVE for jeg ante ikke hva det var da hehehe.. WOW var mitt første spill av den typen... er hekta nå.. koser meg med min lev 60 Rogue
Minigud Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hvorfor valgte dere Pve/Pve/RP Server Hvorfor valgte dere Pve/PvP/RP Server* ?
X672 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Enkelt og greit for det er gøyrer og spille på pvp, ingenting er som å blir angrepet mens du holder på med nokke for å så banke livskiten ut av den jævla alliance duden som prøver å drepe deg... seff blir eg drept ett par ganger selv men eg gjer det 4 ganger tilbake, ikkje under level 50 da.... Og det er alltid gøy å vete at det er ein rogue ein plass for å så kverke han nå han pøver seg Og så kan jo eg angripe kem som helst kortid som helst og slik skal det jo vera i krig... Akulatraxas (60 mage) Endret 20. juli 2005 av X672
Navyshark Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 PVP Mogelegheita til å drepe kven eg vil når eg vil
Mendel Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Jeg valgte PvP server pga av PvE blir for kjedeligt, jeg liker aktion og elsker det når jeg dreper fiendene. Det er ikke fullt så gøy å bli ganket, men litt må en tåle Endret 20. juli 2005 av Meendel
Omar Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Valgte PvP for å ha muligheten til å PvP'e hvor og når jeg ville. Har angret litt på det i ettertid. Ikke på grunn av ganking eller feige alliance, men pga for mye fokusering på PvP i endgame.
Exxonsen Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Valgte PvP for å ha muligheten til å PvP'e hvor og når jeg ville. Har angret litt på det i ettertid. Ikke på grunn av ganking eller feige alliance, men pga for mye fokusering på PvP i endgame. Feighet har ikke noe med fraksjon å gjøre..... Men tilbake til topic: valgte PvP fordi det syntes å være spennende (les: mye action). Etter å ha blitt ganket jækla mye av high-lvls og same-lvls (når jeg hadde lav HP etter fighting med mobs), så ville jeg heller foretrukket PvE. Men etterhvert gir man litt "beng" i å bli ganket, og da er PvP mer spennende. MEN: det er avhengig av hva man ønsker selv
brillan Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Valgte PvP fordi jeg var dum >.< Eller for at du trodde mage var easy mode :O
Canute Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Valgte først PvE, mengikk så over til PvP. Imo så er pvp server så mye kjekkere. (og foresten så står det Pve/Pve/RP i topic, kanskje det skal være PvP?)
zypher_ut Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Valgte PvP fordi man kunne drepe alle man ville, når man ville Gikk over til PvE av samme grunn Er i ferd med å prøve RP fordi jeg vil ha noe nytt
PetePistola Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Valgte PvP fordi det var det alle vennene mine spilte..
Dʋgɢtung Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Valgte PvP fordi jeg var dum >.< Valgte PvP fordi det var det alle vennene mine spilte.. Må vel si meg skyldig i begge disse delene. Hadde det ikke vært for at vennene mine spilte på PvP-server ville jeg _garantert_ spilt på PvE-server.
JanSaxhaug Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg valgte PvP fordi alle jeg kjente spilte der (Deathwing) og angrer ikke på det i det hele tatt. Det å kunne bli angrepet når og hvor som helst gir litt spenning. En spenning jeg ikke kunne vært foruten.
Blib Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg valgte PvE så jeg kunne selv velge når jeg ville PvPe. Har ikke angret siden
Venerable Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg valgte og PvP fordi vennene mine spillte der, og kan ikke tenke meg noe annet. Det er så fantastisk spennende, husker hjerte mitt dunket ekstremt hard første gangen jeg traff en alliance av ca samme lvl i Ashenvale. Og det beste var når jeg tok han. Det er lite som slår den følelsen
OscarWoHA Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Valgte PvE fordi da slipper jeg 14-åringer fra Burning Blade og har generelt sett opplevd mindre tullball i General/Trade osv (Har en alt på BB/Skullcrusher). Har en ganske sterk følelse av at gjennomsnitts-alderen på en PvE-server er langt høyere enn på en PvP-server, ergo bedre oppførsel og mindre "brb, mamma skal låne pc plz brb!!!1". Dessuten synes jeg at PvE'ing som Molten Core og diverse andre raid-instancer er morsommere enn å fly rundt å banke livslysten ut av motsatt fraksjon. Jeg får mer tid til PvE på en PvE-server. Synd at Complexion valgte PvP-server selv om han var i min situasjon. Du virker jo som en ålreit kar og hadde glidd rett inn i miljøet jeg er i på Silvermoon. Twen spiller på PvE-serveren jeg spiller på! Autografer deles ut mellom 14:00-18:00 på hverdager. NB! På Silvermoon har vi en uteligger. Nærmere bestemt Warlock. Han er av norsk opprinnelse. Du finner ham sovende utenfor inngangen til DM North. Watch out! Communication with this Gnome may result in serious danger. Endret 20. juli 2005 av CobraM
Djevlen Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Valgte PvE fordi da slipper jeg 14-åringer fra Burning Blade og har generelt sett opplevd mindre tullball i General/Trade osv (Har en alt på BB/Skullcrusher). Har en ganske sterk følelse av at gjennomsnitts-alderen på en PvE-server er langt høyere enn på en PvP-server, ergo bedre oppførsel og mindre "brb, mamma skal låne pc plz brb!!!1". Dessuten synes jeg at PvE'ing som Molten Core og diverse andre raid-instancer er morsommere enn å fly rundt å banke livslysten ut av motsatt fraksjon. Jeg får mer tid til PvE på en PvE-server. Synd at Complexion valgte PvP-server selv om han var i min situasjon. Du virker jo som en ålreit kar og hadde glidd rett inn i miljøet jeg er i på Silvermoon. Twen spiller på PvE-serveren jeg spiller på! Autografer deles ut mellom 14:00-18:00 på hverdager. NB! På Silvermoon har vi en uteligger. Nærmere bestemt Warlock. Han er av norsk opprinnelse. Du finner ham sovende utenfor inngangen til DM North. Watch out! Communication with this Gnome may result in serious danger. No more, my friend, no more... Begynt å huske nøkkelen nå Men enhver form for samtale med meg ender fortsatt med "serious danger".. And I've got my eyes on you, PUNK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå