eikum Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg jobber som bare det for penge mine Er vell en av de få som tjener ganske bra for å være under 18 Tjener 114 .- Men av en eller annen merklig grunn med en gang jeg har lyst på ny mobil, skjer det noe med den gamle tror det er noen i himmelen som styrer når jeg skal kjøpe telefoner ..Regner med det er 114 i timen.. :p hehe... Jeg får 114 kroner om dagen for å pluuke jordbær. neida, er 114 kr pr. time
Christian86 Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 jeg kjøper, finner feil og returnerer dem..... Neida....men ha blitt en tendens i det der nå....
2bb1 Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Jeg jobber som bare det for penge mine Er vell en av de få som tjener ganske bra for å være under 18 Tjener 114 .- Men av en eller annen merklig grunn med en gang jeg har lyst på ny mobil, skjer det noe med den gamle tror det er noen i himmelen som styrer når jeg skal kjøpe telefoner ..Regner med det er 114 i timen.. :p hehe... Jeg får 114 kroner om dagen for å pluuke jordbær. neida, er 114 kr pr. time Hehe.. regna nesten med det du Det blir litt dumt om vi skal drive med sånne emner som dette, når det er så mange som trenger hjelp med forskjellige problemer ang. mobiltelefon! Hvordan vi får råd til mobilene våre er vell ikke et problem med en mobiltelefon...? Blir nesten som et koseforum synes jeg... #EDIT av moderator - Fjernet stor størrelse på skrift. Hjelp til med å holde forumet ryddig og hold normal størrelse på skriften # Endret 22. juli 2005 av Afseth
Railec Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Skjerpings? Hva folk bruker pengene sine på er vel helt opp til den enkelte? Noen liker fotografering og svir av 100.000 på det, andre liker biler og svir av ørten tusenlapper på det, noen liker PC, noen er gadgetfreaks, noen samler på frimerker. Alt koster, spesielt hvis man er interessert / har en hobby (aka mani) Om du sliter med å finansiere dine innkjøp av mobiltelefoner, skal ikke det gå ut over andre? Jeg har selv jobba og slitt for mine telefoner, selv om jeg i bare telefonene har lagt ut rundt 40.000 -- pluss tilbehør; minnekort, handsfreeset, mp3-spillere, bluetooth-utstyr o.l. For å si det slik, alt jeg eier og har av materielle (især digitale ting) har jeg enten vunnet eller finansiert selv. Mine foreldre har særdeles god råd, men jeg har ikke fått noe der! Ikke vondt ment i grunnen.... sorry! Men jeg føler de som bytter mobil hver uke ikke får tid til å nyte telefonen sin...Tror ikke mange hadde tatt sjansen i grunnen hvis de fikk lov... Men bytte hvert 6 måned hadde vært greit
loco-flirt Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 har ikke hatt så mange mobiltelefoner jeg, men jeg bruker å få foreldrene mine til å legge ut... Men må jobbe litt ekstra da, etter å ha fått ny mobil... så det blir ikke helt gratis likevel...
Bruun Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg kjøpte først en brukt Siemens S55 for mine egne opptjente penger. Så solgte jeg den og kjøpte en Siemens ST60. Så solgte jeg den fordi jeg hatet den, og falt tilbake på en gammel mobil jeg hadde liggende, før jeg for 1 uke siden fikk en Sony Ericsson k750i av pappa. Er ikke bortskjemt bare så det er sagt
Magnum p.i. Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Er alle her 14 år eller? Bare en brøkdel som jobber for penga sine jo.....
dysfunctional Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Man skal bare ringe og sende sms Ikke alle. Jeg bruker telfen masse til MP3 spiller. Og jeg bruker kameraet hele tiden, nå som jeg har fått et kamera som hvertfall er brukbart, i forhold til de gamle mobilene med kamera. Alle er 14, ja. Sorry Stine, jeg er 13! for 1 uke siden fikk en Sony Ericsson k750i av pappa. Er ikke bortskjemt bare så det er sagt Ja, samme her. Endret 21. juli 2005 av MacCy
Julie Lavendel Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 (endret) Alle er 14, ja Blir snart 15, jeg P.s. Kjøpte en Samsung E720 idag Endret 21. juli 2005 av Julie Lavendel
dysfunctional Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 P.s. Kjøpte en Samsung E720 idag Og hva har det med topicen og gjøre?! Er veldig lei av de postene dine om den E720!!!!
Magnum p.i. Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Man skal bare ringe og sende sms Ikke alle. Kameraet på telefonene mine er ikke så mye å skrive hjem om. Men bruker kalenderen flittig, og planlegger å kjøpe meg en sånn gps-boks til bilen så jeg får brukt wayfinder.
wil Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 langt fra alle her på forumet er 14 år folkens. nok om det.
enmannen Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Har hatt én mobil i alle år, og den har jeg fortsatt:) Nokia 3210. Funker som bare det og tåler alt. Kjøper ny når jeg kan få minnekort, mp3-spiller, radio, og gps på den.
Julie Lavendel Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Da må du vente lenge... Få alt det inni en 3210... You Wish!
zarz Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Har hatt én mobil i alle år, og den har jeg fortsatt:) Nokia 3210. Funker som bare det og tåler alt. Kjøper ny når jeg kan få minnekort, mp3-spiller, radio, og gps på den. Du får aldri muligheten til å kjøpe alt det der til 3210, så da blir det nok ikke flere mobiler på deg i ditt liv Er forresten en god mob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå