Gå til innhold

Hvordan få ut frustrasjonen mot slemme datadeler, v.1

Spirre

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
redskapen brukt for anledningen: halge :devil:

hehe, halge!! håper du mener hagle... :tease:

6367861[/snapback]

Jeg tror han mener Helge.

frostbitten, hva med å kaste den i veggen?

Skrevet
Så også da de putta ett eller annet vannreagerende metall i vaskemaskinen og satt på. Da metallet kom i kontakt med vannet, sa det PANG! Husker ikke hva metallet kalles, men hvis noen vete, post det her.

6442449[/snapback]

Tror det var et alkaliemetall (Cesium?), andre reaktive metaller er: litium, natrium, kalium, rubidium, og sterkest av alle: francium.

6443083[/snapback]

Cesium er litt vel radioaktivt for husbruk, tror jeg. Natrium (Sodium på engelsk) er det som kjemilærere liker - en liten bit lagt i vann freser med litt røyk, en litt større bit freser med en liten flamme, og en enda litt større (men ikke stor) bit sier pang. Natrium er også bløtt - det kan visst skjæres med bordkniv - så det er lett å manipulere.
Skrevet
Så også da de putta ett eller annet vannreagerende metall i vaskemaskinen og satt på. Da metallet kom i kontakt med vannet, sa det PANG! Husker ikke hva metallet kalles, men hvis noen vete, post det her.

6442449[/snapback]

Tror det var et alkaliemetall (Cesium?), andre reaktive metaller er: litium, natrium, kalium, rubidium, og sterkest av alle: francium.

6443083[/snapback]

Cesium er litt vel radioaktivt for husbruk, tror jeg. Natrium (Sodium på engelsk) er det som kjemilærere liker - en liten bit lagt i vann freser med litt røyk, en litt større bit freser med en liten flamme, og en enda litt større (men ikke stor) bit sier pang. Natrium er også bløtt - det kan visst skjæres med bordkniv - så det er lett å manipulere.

6669618[/snapback]

Husker at de fikk tak i en spesialbeholder med Cesium, det eneste de ikke fikk tak i var Francium.

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Her er en skjerm som tydligvis har vært offer for hagle, fant den på et sandtak utenfor Mjøndalen under en liten fotosafari:

skjermul8.jpg

Var fullt av gjennomhullede ting rundt den, og diverse flasker alkohol.

Skrevet

En i klassen min på ungdomskolen slo et hull/sprekk på toppen av en pcskjerm fordi den var så dårlig. Den var tilfeldigvis fra Compaq... :roll::thumbdown:

Vi brukte skjermen som søplekasse for godteripapir istedet for det den egentlig skulle brukes til. Et bevis på at idiotiske datadeler kan ha litt nytte for seg.

• 3 uker senere...
Skrevet
Håper galskapen har opp øyet for all reklamasjonen som kanskje var mulig her..  :D

6743075[/snapback]

mesteparten av utstyret jeg tok kverken på var allerede dødt.

Skrevet

Jeg har en veldig slem data som er utdatert og ikke klarer noen ting og som ikke engang har ekte Windowskode (fant jeg ut i går :( ). Jeg har lyst til å drepe den, så vi kan føde en ny.

Skrevet
Jeg har en veldig slem data som er utdatert og ikke klarer noen ting og som ikke engang har ekte Windowskode (fant jeg ut i går :( ). Jeg har lyst til å drepe den, så vi kan føde en ny.

6878329[/snapback]

Gi den til meg. Jeg kan få den til å dø i ekstremt smerte.

• 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

pc-deler+hester som løper=ødeleggelse :cool:

det kan også nevnes at jeg pleide å dele ut gamle ram-brikker og grafikkort til nerde-vennene mine :p fin måte å bli kvitt avleggs teknologi uten å skade noen. og skulle sett hvor glad de ble :D

Endret av Gnon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...