Gå til innhold

Moto Racer trøbbel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lastet nettopp ned Moto Racer (fra ca 1999).

Problemet er når jeg skal spille det. 1 pc'en vi hadde var en 300MHz, på den virket spillet fint.

2 pc'en vi hadde/har er en 1GHz, på den virker spillet glatt på det dårligste detaljnivået.

3 pc'en jeg har er en 1.7GHz pentium centrino pc (bærbar), på denne kommer det bare "rabbel" på skjermen som jeg ikke skjønner noe av, selv om jeg faktisk kommer inn på spillet og hører lydene som normalt.

Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal virke på den nye pc'en ..

Er det pga driverne ikke har støtte for så gammle spill eller noe sånnt ?

På forhånd, takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper det er demoen eller en betalt nedlastet versjon du prater om for det er ikke lov til å prate om piratkopier her.. (Retningslinjene)

Merkelig problem, PCen burde rendre spillet. Kanskje det er en bug i driveren til grafikkortet som ikke har blitt fikset fordi ingen har rapportert om feil i et så gammelt spill.

Skrevet

Jeg har såklart lastet ned en fullversjon lovlig, dette er mulig fordi dette spillet er så gammelt. Jeg følger to tross alt retningslinjene her :)

Jeg har prøvd to forskjellige drivere, den orginale driveren, og omega driveren (RADEON MOBILITY 9700 128MB)

Hvis det er noen andre som har en liten anelse om hva det kan være så hadde det vært fint om dere svarte.

Takk!

Skrevet

Hvis det er noen som er interresert:

Problemet ligger sannsynligvis at jeg har en plasma skjerm.

Skrevet
Problemet ligger sannsynligvis at jeg har en plasma skjerm.

Hvis du får opp skrivebordet i windows så er det ikke plasmaskjermen sin skyld. Den legger ikke merke til om signalet er desktopen eller moto-bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...