Gå til innhold

BF miljø / CS miljø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes BF miljøe er helt ok egentli. lite juksing så vidt jeg har sett og mange gode folk. Men på bf2 er det veldig mye dårlig lagspill da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er UTROLIG gøy da i bf2 når du havner i en liten squad der folka faktisk engasjerer seg for lagspill.. for meg er det unikt i bf2 og mest sansynlig den eneste grunnen til at jeg forsatt spiller det til tross for håpløse spillutgivere (tror ikke jeg kjøper fler spill fra EA)

Skrevet

En ting som kan være frustrerende i BF er at hvis du er commander, så er det ett eneste squad, og de gjør ikke som de blit bedt om. Laget taper så suser, og folk vil sparke meg fordi jeg ikke gjør en god jobb :thumbdown:

Men ellers er det mye bedre miljø i BF enn i cs

Skrevet

Bf2 miljøet er ganske så bra. Men kunne vært bedre.

Ting jeg misliker, og som hender på de fleste serverne jeg joiner.

- Alle joiner helst usa, hvis servern ikke har på balanse.

- Feks i en gruppe er 4 medic og 1 antitank. Kunne ikke fordelt det litt mer?

- Ofte veldig dårlig lagarbeid.

- En tar et blackhawk, uten å ta med passasjerer.

Sier ikke det skjer på hver server, men mange av de jeg har spillt på. :hrm:

Skrevet
Må bare si at de fleste CS folk har mye å lære av BF gamere! Er vant med at folk står og blokker, whiner om gull og tk 24/7 i CS. i BF er det stikk motsatt. Man hjelper hverandre og stopper bilen om man ser et lagmedlem som vil haike. (Det hender jo at de rygger over deg men :wee: )

Kræsjet et helikopter eller to i BF2 istad, sa ifra på forhånd at jeg ikke var noe særlig god på heli flygning enda. Får da tilbakemelding om at "øvelse gjør mester, bare fly du =)". Etter kræsjet sier jeg jo "sorry", og de svarer med "np =)". Slikt hender bare ikke i CS. (Sikkert også fordi man ikke har helikopter i CS :p )

Måtte bare få takket dere. :)

*Starte opp BF2*

Vel, når det gjelder BF2 så kan jeg ikke si at folk generelt sett er flinke til å samarbeide. VELDIG ofte opplever jeg å springe mot en bil/heli som en annen type er på vei imot og han kjører avgårde rett foran nesa på meg som om jeg ikke eksisterer. Skjer ofte på relativt øde og oversiktlige områder også. Blir bare oppgitt :thumbdown:

Folk velger kits som de ikke har peiling på hvordan de skal utnytte. Er klart mange nye folk siden det er ett nytt spill, men det må jo være lov å tenke litt. :yes:

Har spilt mye cs også, og er enig i kritikken, men hvis man spiller med kjentfolk er det ikke noe problem. CS maps er så små at man uansett springer fra den ene kanten til den andre på sekunder og er ikke avhengig av andre på det feltet. I BF2 tar det en evighet å komme seg til fots over lengre strekninger.

Lønner seg nok å spille med delvis kjente personer her også :thumbup:

Skrevet
Er UTROLIG gøy da i bf2 når du havner i en liten squad der folka faktisk engasjerer seg for lagspill..

Jepp, har faktiskt vært i endel sånne, men ikke for mange akkurat. Er moro når hele squad'n sniker seg over en bakketopp nær fiendens territorim for så å fyre løs med snipere og antitanks missiler. :love:

Jeg har vel egentlig vært veldig heldig nå i starten, for jeg merker at det er endel folk som kjører rett forbi deg, evt over deg ( :roll: ) når du trenger pickup.

Skrevet
Hold knappen E inne heilt til du er ombord i eit køyretøy, då blir du som regel ikkje påkøyrd.

Håper de "fikser / justerer" litt på det med påkjøring. Skulle jo nesten tro at folka er laget av fyrstikker. Knekker jo sammen for ingenting, bare et lite dytt av en jeep er nok :p

Skrevet

CS er i grunn eit ekstremt enkelt spel, du må ikkje hjelpe laget, du kjem rett inn i action. Eg vil tru at det er ein god grunn for populariteten. BF2 og andre i den sjangeren er litt meir komplisert og du kan ikkje springe rundt 2 hjørner og skyte vilt for å synest du er kongen på haugen.

Skrevet
Håper de "fikser / justerer" litt på det med påkjøring. Skulle jo nesten tro at folka er laget av fyrstikker. Knekker jo sammen for ingenting, bare et lite dytt av en jeep er nok :p

Så sant så sant. :)

Skrevet
Må bare si at de fleste CS folk har mye å lære av BF gamere! Er vant med at folk står og blokker, whiner om gull og tk 24/7 i CS. i BF er det stikk motsatt. Man hjelper hverandre og stopper bilen om man ser et lagmedlem som vil haike. (Det hender jo at de rygger over deg men :wee: )

Kræsjet et helikopter eller to i BF2 istad, sa ifra på forhånd at jeg ikke var noe særlig god på heli flygning enda. Får da tilbakemelding om at "øvelse gjør mester, bare fly du =)". Etter kræsjet sier jeg jo "sorry", og de svarer med "np =)". Slikt hender bare ikke i CS. (Sikkert også fordi man ikke har helikopter i CS :p )

Måtte bare få takket dere. :)

*Starte opp BF2*

Er jo hyggelig det. Men jeg har spillt BF siden starten og har opplevd maaange whinere osv osv der også. Har akkurat begynt å prøve meg på litt CS og fryktet det værste. Men jeg er blitt positivt overasket. Jeg syntes ikke CS på langt nær er så kult som BF, men ikke så værst mange idioter faktisk.

• 2 uker senere...
Skrevet

Etter å ha spilt litt BF2 merker jeg at det varierer mye. De fleste er greie, men det er ALLTID en tulling eller to som gjør alt de kan for å ødelegge.

Helikopter er veldig farlig, for når du skal ta av med et apache er det alltid noen teammates som løper mot helikopteret / hopper foran det / har satt seg bak ved halerotoren. Disse blir jo selvfølgelig drept når man tar av fordi du kommer borti dem (tåler forresten utrolig lite, bør fikses) og deretter punisher de deg. Men så er det jo noen andre og da, som er veldig hyggelige. Generelt er folk greie, men det er noen idioter her og der.

Skrevet
Håper de "fikser / justerer" litt på det med påkjøring. Skulle jo nesten tro at folka er laget av fyrstikker. Knekker jo sammen for ingenting, bare et lite dytt av en jeep er nok  :p

Så sant så sant. :)

I hvertfall kan de ha en litt mer realistisk overkjøringsanimasjon, nå ser det jo ut som de blir pannekaker det milliondelssekundet (1/1000000) noen rører dem

Skrevet (endret)
-CS Miljøet er dårleg

-bf2 Miljøet er middels

-Gw miljøet bra

:)

Har møtt likemange kjipe personer i gw som i bf2.

Subjektivt, men mange fjortiser som ødelegger quest's og PwA3r dg m3d FlaM3ing etterpå i gw, det er hvertfall min erfaring.

Edit: Jeg spiller bare bf2 på norske public servere og på warservere med klanen =)

Endret av ~Alex~
Skrevet (endret)

Det er en del greie folk som spiller BF2, men det er alt for mye teampunishing!

Kan egentlig ikke si hva som er best, selv om det er svært deilig og slippe å høre all den "1337-5p34k3n"!

Endret av Rune_F
Skrevet

Har nå møtt på mange idioter i BF2 også.

Har dog en solskinnshistorie jeg og.

Kjørte jeep, ser det ligger noe foran på veien som jeg er helt sikker på er C4, gjett om jeg tok feil. Kjørte på minene, og ble team killa. I frustrasjonen, var jo 100% sikker på at det var C4 så jeg glemte å sjekke hva det var for noe oppe til venstre, jeg tok punish, og spurte hva fyren dreiv med.

Han svarte bare "mines", følte meg utrolig dum da, spesielt for punishen og sa sorry. Og fyren svarte "np", vet ikke om jeg hadde brukt de ordene ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...