Gå til innhold

XFX, leverer de bra skjermkort?

mstraum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer heller for å kalle det gøye esker. HATER å åpne dem, men de ser jo morsomme ut. :p

Har XFX selv og har bare godt å si om det. Basert på referansekortet til nVidia, men litt overklokket og med en litt spesiell kjøler.

-KJ

Skrevet

jeg har storebroren selv, og det funker bra det, vifta bråker litt på mitt kort mene ikke extremt mye, så jeg får se om jeg gidder å bytte kjøler etterhvert

Skrevet
ASUS V9999 Geforce 6800 GT 128 MB

Vet ikke om du vil gi så mye jeg men det yter en del bedre. Hvis du syns det blir for dyrt burde du kjøpe 6600GT 128Mb(!), 256Mb er overpriset i forhold til ytelses økning. Mvh Andreas

Helt enig her, 2300 kroner for et 6600GT kort er alt for mye. det ekstra minne burde ikke ha så mye å si, da er det bedre å saste på et kort basert på 6800NU/GT kjernen, som gir mye bedre ytelse.

Forslaget til Andy_12 er nok en mye bedre løsning, som vil yte bedre.

Skrevet (endret)
ASUS V9999 Geforce 6800 GT 128 MB

Vet ikke om du vil gi så mye jeg men det yter en del bedre. Hvis du syns det blir for dyrt burde du kjøpe 6600GT 128Mb(!), 256Mb er overpriset i forhold til ytelses økning.  Mvh Andreas

Husk også at dette Asus kortet er med DDR(1) minne og IKKE GDDR3.

Core kjører på 350MHz og Memory er 700MHz.

Endret av lavizh
Skrevet

Det er vel greit nok, men husk også på at Asus kortet har 6800GT-kortets fulle 16 pipelines, mens 6600GT bare har 8 pipelines. betydelig forskjell der.

Skrevet

Har hatt tilsammen 6 6800gt kort fra forskjellige leverandører som Albatron, POV og asus, men ingen har vært i nærheten av den kvaliteten jeg har opplevd med XFX.. rett og slett dritbra!!

Skrevet
Har hatt tilsammen 6 6800gt kort fra forskjellige leverandører som Albatron, POV og asus, men ingen har vært i nærheten av den kvaliteten jeg har opplevd med XFX.. rett og slett dritbra!!

så 6600gt fra xfx yter bra tror du? ka me 6600gt fra gainward?

Skrevet (endret)

Han skal vel ha AGP?? Det er linket til AGP kort i første post.

Har hatt 2 XFX kort , det første var 6600GT , et meget bra kort som overklokket meget bra.

Med max OC på XFX 6600GT hadde jeg ca. like mange 3dmark03 poeng som med mitt Asus 6800 Vanilje :p

Endret av dkvam
Skrevet (endret)

Jeg ville aldri betalt så mye for et 6600GT kort. Da hadde jeg heller hoppet opp noen lapper til X800XL, som yter likt et 6800GT.

Edit. Ukens tilbud på komplett er et X800XL kort til 2395,- ! Dette er PCI-E og ja. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke hatt en tvil i sinnet :)

Edit2: Var visst ikke ukens tilbud, men bare vanlig pris? Så hvertfall en banner på fremsiden til hw.no

Endret av Azton
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om det ligger under ukens tilbud, men jeg mener de har satt ned prisen hvertfall, for det kosta rundt 2700-2800 for en uke siden :)

Endret av KimmiK
Skrevet (endret)
Jeg vet ikke om det ligger under ukens tilbud, men jeg mener de har satt ned prisen hvertfall, for det kosta rundt 2700-2800 for en uke siden :)

jeg skal ha agp ;) komplett har to typer av x800xl pci-express, ene til nesten 3000 kr og det til ca 2400 kr.

hvilken av disse 2 anbefalere dere? x800 eller geforce 6600gt.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307193&cks=PRL

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308797&cks=PRL

Endret av mstraum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...