superreven Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Denne filmen var stor! Tok faktisk en priest i å stå å lure der i går, da jeg kom ut av BG.. men han hadde ikke hele roen så det ut for, så jeg stealthet bak å whoppet han like så greit Men det jeg lurte på, hvilken addon er det han bruker som får honor points til og poppe opp slik de gjør.. Har søkt etter "Honor" på curse-gaming, men det er bare slike diverse bars man kan ha.. Så hvis noen vet, hadde jeg blitt takknemlig for å vite det. edit: la ut link til film også ja Endret 19. juli 2005 av superreven Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Har ikke sett klippet ditt ennå, men tror den nyeste versjonen av Scrolling Combat Text viser honor. (driver å laster ned klippet) Endret 19. juli 2005 av zbegra Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Min combat scrolling test viser i alle fall honor. Vet ikke om det er helt siste version. Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 husker ikke hva jeg bruker, men kan se honor ponits ja..prøvd CT mod? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Det var nyeste versjon av sct (scrolling combat text) som måtte til. Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 jaa! det var det den heta ja :!: BTW: hvor mye honor points er normalt å få per dude man dreper pvp? er lv 32 druid og får ca 8HP per HK på samme lv som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå