Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Temmet han i natt, og ja han beholder shadow magic damagen sin etter temming.

 

Skal bli morsomt å teste han mot mail/plate wearers!

 

lupos8mb.th.jpg

 

Nå gjenstår det bare å temme en Black Ravager Mastiff og lære Lupos furious howl 2 :D

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Søren, jeg fant han ikke  :mad:

 

Lurer på om jeg må drite i det, fordi jeg tror ikke jeg klarer å gidde å få han opp til lvl 60

Hehe, ja hvis hunteren din er lvl 60 kan det medføre litt slit ja... :D

 

Da jeg leste innlegget du linket til, var hunteren min lvl 23 - så da var det jo bare en ting å gjøre!

 

Laget en /target Lupos macro og sprang rundt i skauen der thottbot sa den spawna, fikk tilogmed gjort litt questing innimellom.

 

Så etter ca 2 timer (kl.03:24) fant jeg den! Drepte mobs rundt, rigget opp frostfelle, fyrte av distracting shot... og vips! :thumbup:

Lenke til kommentar

Er på lvl 32 med hunter alten min nå. Løper fremdeles rundt med peten min fra elwyn forest. En young forest bear hehe (opprinnelig lvl 7). Funker som bare pokker den. Selv om den ser urkjedelig ut hehe. Eneste jeg har giddet å tamme. Og denne bjørnen skal brukes til lvl 49, da hunteren min pensjoneres til fordel for min main char (En lvl 52 warrior). Pet'en er jo bare kanonføde for meg og min palavenn (som jeg hjelper å levle opp til main char lvl), så jeg bryr meg ikke om hvordan den ser ut liksom. Den skal da avlives og skinnes :thumbup:

Lenke til kommentar

Ganske sykt at hunters på 1.8 får BÅDE Lok'delar og Rhok'delar.

Altså, BÅDE bue og stav, den kan ikke gjøres om lengre, så du må gå til en fyr for å få den du mangler. (Hvis du har gjort questen selvfølgelig)

 

"The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess."

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Ganske sykt at hunters på 1.8 får BÅDE Lok'delar og Rhok'delar.

Altså, BÅDE bue og stav, den kan ikke gjøres om lengre, så du må gå til en fyr for å få den du mangler. (Hvis du har gjort questen selvfølgelig)

 

"The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess."

Oooo, dette vist jeg ikke... vi skal ta han majordomo i dag, håper på et leaf da=)

Lenke til kommentar
Ganske sykt at hunters på 1.8 får BÅDE Lok'delar og Rhok'delar.

Altså, BÅDE bue og stav, den kan ikke gjøres om lengre, så du må gå til en fyr for å få den du mangler. (Hvis du har gjort questen selvfølgelig)

 

"The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess."

D'oh

Du får ikkje begge på likt. Når du vil ha bowen må du levere inn staffen, og omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...