Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

ble fiksa i patchen at løpefart er lik på alle, og katter har vel 130% fart når den angriper?

Så jeg for ikke fått noen raskere pet? :cry:

uten å bruke dash/dive da.

 

Har ikke King B sin raske speed lenger heller da?

 

Kattene må jo nesten ha 130%, siden jeg og min katt løper like fort med AotC på.

 

lvl 28 nå da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men går det ann å temme elite nå? Noen som har prøvd?

jepp, det går ann. King Bangalash i STV er elite og han er det mange som har temma lenge.

/signed

 

Det spiller ingen rolle om dyret er "normal", named eller elite når den skal temmes. Uansett finnes det noen dyr som ikke kan temmes. Beast Lore (Lvl 24-skill?) viser dyrets diett og om det evt kan temmes. Dette kan være lurt å gjøre før man kvitter seg med det gamle pet'et og prøver å temme et nytt for å finne ut at det ikke går.

 

Har selv temmet både Broken Tooth og King Bangalash uten problem av noen sort, men enkelte mobs (spesielt elite) kan ha interupt eller stun-effekter som stopper temmingen.

 

Et lite tips. Når du skal temme dyr er det er "must" å bruke Aspect of the Monkey og Freezing trap. For å gjøre temmingen enda enklere kan man ta med seg en hunter til som legger ut enda en freezing trap etter at dyret sitter fast i den du selv la ut. På denne måten kan man temme så å si alle dyr uten noe som helst problem!

 

En annen ting jeg har til gode å prøve er å ta med en mage for å kaste "sheep" på dyret du skal temme før prosessen begynner. Siden charm ikke gjør noen skade, skal du visstnok kunne temme "sauen", som skifter tilbake til sin opprinnelige form så fort charm er fullført. Jeg gjentar, dette kan jeg ikke bekrefte at virker da jeg ikke har prøvd det selv ennå.

 

EDIT: Som et lite tillegg om det er noen som går med planer om å temme King Bangalash: *IKKE* jeg gjentar *IKKE* prøv å pulle han til deg med concussive shot. Det som skjer når du skader bangalash er at han spawner "bodyguardsene" sine (et par lvl 37(ca)) panthere. Disse kommer ikke før du gjør skade på King B, så hvis du holder deg til freezing trap og charm vil ikke disse plage deg.

Endret av mythix
Lenke til kommentar
jeg er en lvl 45 hunter som skal respecce til beast mastery etter 1.7, derfor er jeg nøye med pet, så jeg lurer på hvem som er "best" for meg å bruke av broken tooth og bangalash...

Det er ikke godt å si hvem som er "best", nå som de nerfer spirit bond noe så til de grader. Før var BT overlegen for beastmasters da de dro inn 40 helse i sekundet fra BT's angrep. Selv om broken tooth fortsatt har sine fordeler (interrupt/delay) på spellcasters, er det fortsatt bakdeler med hastigheten til BT. Husk at druids har denne fæle "thorns" buffen sin, Paladins har "Retribution Aura" og det er også en del som har Mithril Spikes på skjoldet sitt som gir X skade hver gang man blir angrepet. Med BT's hastighet kan dette fort balle på seg og bli ganske mye skade.

 

Bortsett fra dette ene emnet om hastighet så er jeg fortsatt av den oppfatning at katt er katt, og at jeg valgte Bangalash fremfor å fortsette med BT var ene og alene fordi jeg synes Bangalash ser mye bedre ut enn BT. Greit den slår litt tregere, men til gjengjeld slår den hardere og får fetere crits, om enn ikke så ofte som BT.

 

Et lite tillegg: At Bjørner er så fantastisk som tank stiller jeg meg fortsatt undrende til. De har relativt lite armor, medium/high HP, og medium DPS. Det eneste bjørner funker bra mot er spellcasters, men jeg holder fortsatt en knapp på katter likevel da de er bedre til å interupt/delay'e spellsene til casteren. Bjørner er kjekke på den måten at de kan være "gratis" i drift, da du ikke trenger å kjøpe mat til den om du har en Mage til å lage mat for deg.

 

Ellers så synes jeg ikke at det er så viktig at pet'en skal leve lenge i PvP. ut ifra min erfaring overser de fleste andre pet'en og lar den stå og hakke mens de bruker tid/mana/krefter på å drepe hunteren i stedet. Dør hunteren fort, forsvinner også pet'en fortere. Om de i så måte skulle bestemme seg for å drepe pet'en så går alle løs på den samtidig, og da spiller det lite rolle for meg om de klarer å drepe den på 4.3 eller 4.5 sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...