Gå til innhold

Worms til DS og PSP (DS/PSP)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest orden
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av orden
Skrevet

Jaja, vi får sjå. Kanskje litt seint å skulle kjøpe attende sjela til serien no? Men for all del, det blir sikkert betre enn 3D-versjonane. Og det er eit spel som skulle passe for handholdte maskiner. Dersom dei i tillegg hadde klart å få Andy Davidson attende som hovuddesigner, skulle eg kanskje ha drista meg til å føle litt entusiasme for spelet.

Har mista den trua eg ein gong hadde på Team 17. I gamle dagar var dei eit kreativt studio med mykje spennande på gang. I dei seinare åra er det vel "kommerst" som best beskriv arbeidet deira.

Kay

Skrevet (endret)

Flotte greier. Multiplayer Worms trådløst i klasserommet høres utvilsomt herlig ut. Har brukt litt for mange timer med Worms foran pcskjermen, ikke 3D-versjonene (Prøvde demoen til Worms 3D EN gang), men vil fortsatt spille mer. MER!! Flott at de går tilbake til røttene. Håper det blir samme flyt og følelse som Worms 2/Armageddon/World Party hadde.

Endret av Agres
Skrevet

Etter mi meining gjekk serien nedover frå og med Worms 2. Overgongen til 3D var nok det verste dei gjorde, ja, men skiftet i grafisk stil frå Worms og Worms:DC til Worms 2 var òg skuffande. Grafikken i dei gamle Worms-spela var "hardare", og mindre karikert og "teiknefilm-aktig". Det følast berre so mykje meir tilfredsstillande å sprenge ting i lufta i dei spela. I tillegg var kameraet zooma mykje lenger ut, slik at det vart meir oversikteleg.

Kay

Skrevet

Gleder meg stort, spesielt spennende kan DS-versjonen bli, her burde det virkelig være mulig å dra godt nytte av trykkfølsom skjerm. Sikte, styre styrke, velge våpen, markere, etc etc. :)

Skrevet
Gleder meg stort, spesielt spennende kan DS-versjonen bli, her burde det virkelig være mulig å dra godt nytte av trykkfølsom skjerm. Sikte, styre styrke, velge våpen, markere, etc etc. :)

Har også stor tro på DS versjonen ;) tror dsen passer perfekt til et 2d worms :yes:

• Opprett ny...