Gå til innhold

Skryt til Netshop og Posten!


Anbefalte innlegg

Ville bare skryte litt av Netshop og Posten her inne.

 

Bestillte søndag kveld i forige uke et Logitech z-5500 til 2395,- og en NEC 3040 dvd brenner til 395,- samt litt annet småtteri. Fikk varene levert på døren tirsdag kveld!

Må si meg imponert over leveringsevnen til både Netshop og Posten :)

 

Dagen etter (onsdag kl 14:00~) bestillte jeg noe termisk lim og en vifte som jeg uheldigvis glemte å få med i den første bestillingen. Dette kom på døren torsdag kveld. Må bare si at jeg er mektig imponert over både Netshop og Posten!

Som en liten ekstra overaskelse lå det en pakke med sukkertøy/pastiller (noe ala menthol) i esken hehe! Fikk virkelig følelsen av at de bryr seg om kundene sine! Og de virket litt mer rause enn Microplex (ikke vondt ment) som bare legger en liten karamell oppi esken.

 

Netshop har i alle fall skaffet seg en fast kunde hehe!

Terningkast 6 for lave priser, rask levering, og ekstraordinær service! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du må handle for over en viss sum for at de skal legge ved godteriet.

Det får ikke jeg til å stemme helt i hvertfall, har handlet for under tusenlappen og fått med godteri, og jeg har handlet for flere tusen og ikke fått med noe. Det virker i grunnen ganske tilfeldig ;)

Lenke til kommentar

Får altid mine pakker dagen etter dei blir sendt.

 

Om du la inn ordre klokka 14.00 på ein dag og fikk den neste dag, betyr det at den webshopen har lite med ordrer...

 

 

edit: handler for det meste på komplett, og må hente pakka på posten, men det er null problem, kjøyrer forbi posten kvar dag, printer ut sporignsinformasjonen og eg får den altid.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Tror ikke det er særlig god policy å bestemme hvilken webshop du handler på etter hvor mye snop du får :p

Har ikke sagt at jeg handler på netshop fordi jeg får mer snop av dem enn f.eks microplex... handler hos dem fordi jeg får varene raskt og billig:)

Og har enda tilgode å oppleve noe som kan kalles for dårlig service fra netshop sin side :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...