Gå til innhold

Telenors nettsider nede igjen...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, nå er jaggu sidene nede igjen...

 

S-H-I-T!!

 

Andre sider virker. Dessuten får jeg ikke henta posten fra min Mobilpost-konto i Outlook. Men heldigvis har jeg e-postvarsling på mobilen slik at jeg fikk lest en mail som var kommet inn, via wap. Godt det er mange muligheter...

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Crazysteps:

 

Nå har dråpen rent over.

Telenor er ubrukelige og jeg skal bytte både meg selv og alle andre jeg kjenenr over til Netcom.

 

For netcom er bedre. De har muligens ikke problemer med sin nettside, men det har vært mye nedetid på nettet sitt.. Er det bedre og ikke få ringt ut og sendt meldinger en at hjemmesiden er nede?

Lenke til kommentar
Crazysteps:

 

Nå har dråpen rent over.

Telenor er ubrukelige og jeg skal bytte både meg selv og alle andre jeg kjenenr over til Netcom.

 

For netcom er bedre. De har muligens ikke problemer med sin nettside, men det har vært mye nedetid på nettet sitt.. Er det bedre og ikke få ringt ut og sendt meldinger en at hjemmesiden er nede?

Jeg har ikke opplevd mye problemer med nedetid hos Netcom.

 

Har heller aldri hatt problemer med nettsidene til netcom.

Lenke til kommentar

Under mine 4-5 år som Netcom-kunde opplevde jeg mye nedetid på www.mother.no (som kjent, helt lagt ned i dag), og forholdsvis ofte ustabilitet på "Min side"-tjenesten (treg, pålogginsproblemer o.l.). Nedetid på selve nettet deres opplevde jeg tilnærmet aldri!

 

Forøvrig så syntes jeg forhandlersiden til Netcom var stabil for det meste, opplevde oftere problemer med Telenor sin forhandlerside. Men det begynner snart å bli ett halvt år siden sist jeg brukte disse sidene i jobbsammenheng, så bildet kan være annerledes i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...