Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye BF2 når...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg prøvde å ligge meg ned med AWM i Source å snipe :blush: .

Det prøvde jeg igår... Jeg fikk helt panikk, for jeg trodde at "z-knappen" hadde blitt ødelagt. :whistle:

Skrevet (endret)

Når du tar en gul lekeboks fra kinderegget, heller litt vann og bakepulver oppi, rister den, kaster den inn i et klasserom og skriker "Fire in the hole".

Når du har løpetest i gymtimen og lurer på når staminaen til klassens raskeste elev skal ta slutt. Videre lurer du på om han bruker cheats fordi han har så mye mer stamina enn deg.

Når du sniker deg inn på ditt/dine søskens/foreldres rom med to strykejern og lurer på hvorfor personen ikke våkner. Du prøver med stikkkontaktene i, men blir skuffet da det ikke kommer noe elktrosjokk, men personen får to store brennmerker i brystet.

Du hopper ned fra et hustak som er tre meter høyt og drar i fallskjermen og lurer på hvorfor fallskjermen ikke gikk ut.

Når du tar spillet med på jobben og innstalerer det der.

Du trykker febrilsk på punishknappen når bussjåføren med vilje kjørte over deg, menblir frustrert da han ikke blir kicket fra jorden.

Endret av Orresnei
Skrevet

- Når du faktisk kan quick chatten utenatt på arabisk

- Når du lurer på kva "kit" du skal velje i forsvaret

- Når du prøver å øydelegge ei stridsvogn med handgranatar under ei øving

- Når du ikkje klarer fårstå kvifor "våpensikte-knappen" ikkje virkar i andre spel

- Når du faktisk svarer i ein slik tråd

Denne filmen er desverre bare for RTCW. Men omhandler det same, og er til tider morrsom.

Skrevet (endret)

De var faktisk ganske gode

Får vel komme med en selv

-Når du drar til f.eks Gulf of Oman og lurer på hvorfor det ikke er soldater i nærheten

Og en ting til. Når en bussjåfør kjører over deg er du nok ganske så død :whistle:

Endret av kenneth11
Skrevet
Eh, den nevnte jeg jo litt tidligere

Men uansett....

Når du ser etter SU-17 / F-35 på Gardemoen/Flesland/Tromsø Flyplass/Whatever

Evt. når det første du gjør når du kommer til en flyplass er å klatre over gjerdet og knabbe et fly? :p

Skrevet
Når du holder Shift inne for sprint i CS. Og samtidig lurer på hvorfor du ikke kan legge deg ned. Seriøst, ble bare tull en dag jeg testet nye CSS banen :\

Samme her når jeg skulle prøve CS engang.. Har ikke spilt det på flere år, men har spilt Americas Army.

Kommer jeg til CS, sprinter han hele tiden mens han aimer.

Og hvordan i pokker legger man seg ned?!

... Når du kniver noen, og tar frem shock padles og bruker dem får å få han til live igjen, så tar du å kniver han pånytt.

Skrevet
Når du drar til f.eks Gulf of Oman og lurer på hvorfor det ikke er soldater i nærheten!!!

Den nevnte jeg jo..men uansett

Nå du får flyet du sitter i kapret og skriker "We got company overhead, over!"

Skrevet (endret)
Når du skader deg litt og begynner å gaule som helvete: MEEEDDDIIIC!!! MEEEDIIIC!!!

*host* ikke mobb meg da :p

du har spillt for mye når:

-du kaster deg ned hvis det ringer på døra di

-du roper: "need support"(elelr hva de nå sier i BF2) når du rekekr opp hånda å spør om hjelp

-når du prøver å få med folk i byen i din squad

:yes:

Endret av sixx
Skrevet
Når du oppdager at bilen din IKKE har et maskingevær på taket

Nye volvo kommer med maskingæver på taket uten tillegg. I god Panzervogn tradisjon :p

Skrevet

Nye Saab 9-4 kommer med følgende ekstrautstyr

Kanon (Kr 0)

Maskingevær (Kr 500)

Maskingevær ut alle vinduer (Kr 1500)

Åpen bakluke og M249 SAW som passasjerer kan bruke (Kr 2000)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...