Gå til innhold

Mitt forslag til Battlefield 2 Expansion Pack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En ting til: Kampen i Bergen kommer til å foregå i pøsregn....kjøretøy (spesielt åpne jeeper) blir vanskeligere å kontrollere på det glatte føret og hvis du er MEC så kommer noen ganger soldaten til å klage på hvor vått det er

BTW, hva synes du om skillingsbolleideen min?

En ting til, jeg har bestemt at SAC skal omfatte Malaysia og Singapore også :yes:

Og de er i krig med Kina :D

Endret av kenneth11
Skrevet

Neste Map: Gates of Beijing

Brifing: US of A står utenfor Beijing. Desperate Kinesere sender inn flere divisjoner og masse luftstøtte, pluss at de evakuerer regjeringen til Shanghai.

I denne mappen kommer også et nytt kjøretøy: B-52 Stratofortress. Nesten som B-17 i BF1942, bare enda større :D Og her er en ny feature: Du kan gå hvor som helst i flyet, selv om det ikke er særlig lurt å gå inn i bombelageret, pluss at du helst ikke bør skyte fra annet enn maskingeværene som er festet på, for skyter du med vanlig gevær, ja selv bruker kniv på et vindu, knuser vinduet og alt og alle blir sugd ut. Hvis du er så uheldig å treffe noe, er du ganske død. Overlever du....Heldiggris. Pass på, B-52en er sårbar for flyangrep fordi den flyr like kjapt som en Blackhawk

Control Points:

Tempel

Bro (Kan gjerne ødelegges)

Reklameskilt

Berg-Og-Dal bane (Ikke prøv å gå i loopen)

Skole

Skrevet

Jeg vil ha ett USA map... Å tro at USA kunne føre en tofrontskrig er urealistisk i seg selv, spesiellt mot Kina...

Så jeg vil iallefall se ett eller to maps med invasjon av mainland USA.

Skrevet

Ok her kommer den mappen

Som oppfølgning til sjokkangrepet på Norge angriper MEC Washington D.C med en 20-skips flåte, ledet av hangarskipet MECN Saddam Hussein ( :D ). Etter å ha sikret både Pentagon, Ronald Reagan National Airport og flere småøyer på Potomacelva, motangriper USA

Capture Points

Bro

Øy

Golfbane

US Navy Yard

The White House ( :dribble: )

Pentagon

Capitol Hill

MEC vinner hvis de har både The White House og Capitol Hill

Skrevet
Eh jo men det er vel mest på østsiden. Er derfor RFK Stadium er ganske så forfallent nå

Men uansett, skal poste neste map snart

Sør og sørvestsiden er den verste siden av D.C., der folk blir faktisk drept. Dette er ghettoen, og er faktisk ikke så langt - kanskje 15min - unna det hvite hus.

Hvordan jeg vet dette? Jeg har en venn som går ved GWU.

Skrevet

Ny map: Assault on Turkey

Brifing: NATO har lenge vært klar over at Tyrkia er et enkelt sted å angripe for MEC. Men først nå angriper MEC. NATO har store styrker på stedet, men blir angrepet fra flere sider

Control points:

Ikke sikker ennå

Skrevet

Så, jeg har et spørsmål her jeg nå: Holder du på å lage maps inne i hodet ditt, eller er det faktiske map som skal være med?

Skrevet
Så, jeg har et spørsmål her jeg nå: Holder du på å lage maps inne i hodet ditt, eller er det faktiske map som skal være med?

Er nok mest maps som jeg har tenkt ut selv ja.

Ser for meg noen heftige luftkamper i Taiwan Straights

Skrevet
Jeg vil ha ett USA map... Å tro at USA kunne føre en tofrontskrig er urealistisk i seg selv, spesiellt mot Kina...

Så jeg vil iallefall se ett eller to maps med invasjon av mainland USA.

Det som ville vært fett var at hvis du ser for deg nord amerika!

så skulle oppdraget vært at Kina skulle angripe fra vest, Usa skulle forsvare postene som lå delvis spredd i midten av kontinenetet og Mec skulle angripe fra øst kysten!

hadde vært kone da:P

Skrevet

Nytt map: Air Force Academy

Brifing: Ved hjelp av et overraskelsesangrep med fallskjermtropper står nå Kinesiske styrker utenfor Air Force Academy i Coldorado. USA må forsvare stedet

Capture Points:

Veikryss

Bensinstasjon

Kirke+Kirkegård

Resturant

Hus

Air Force Academy

Skrevet

For siste gang: Bare planlegging her. Er ingen god modder og kjenner ingen som er det

Dessuten så har jeg tenkt å presentere det for EA

Kommer sikkert ikke til å høre på meg :no: men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...