Gå til innhold

meninger om golf!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt mye golf, men de gangene jeg har spilt det, synes jeg det var morsomt.

Golf er ingen sossesport nå lengre, nå er det alle salgs typer mennesker som spiller :)

Ting som alltid var en vinner på ferier, var mini-golf, uansett alder, så må dere innrømme at mini-golf er morsomt :D

Kunne gjerne ha tenkt meg å spille "seriøs" golf, f.eks på en 9-hulls bane, men har ikke hatt muligheten, eller utstyr til dette :hrm:

Lenke til kommentar

Spilte mye golf mens jeg var i USA. Kostet vel 9 dollar for å spille og 10 for å leie en bil, lånte utstyr av en kamerat.

 

Golf er utrolig morsomt, spesielt når man skal skyte ballen langt. Helt herlig følelse når man får en god treff og man kan se ballen fly lang, man glemmer alt som foregår utenfor golfbanen også. Savner å spille, er blitt en del år siden også.

 

Det aller beste som har skjedd var når jeg fikk eagle, var like ved å få hole-in-one. Han jeg spilte med hadde spilt mye golf før, så det var morsomt å slå han med 4-5 slag selv om det var min andre eller tredje gang.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

golf er som enhver annen sport. velger man å være ivrig spiller så koster det kling selvsagt,men dersom man bare ønsker å være en søndagsgolfer så koster det ikke allverdens.

 

jo, golf er regnet til å være den 3 største idretten i verden (takket være den store interessen for golf i usa). golf er presisjons idrett på lik linje som tennis og skyting.

så det å si at golf ikke er idrett er bare tull, reinspikka tull!!!

 

det er letter å sparke en fotball i mål fra midtbanen enn å treffe green fra 100m.

prøv golf selv og se hvor "lett" det er.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
golf er som enhver annen sport. velger man å være ivrig spiller så koster det kling selvsagt,men dersom man bare ønsker å være en søndagsgolfer så koster det ikke allverdens.

 

jo, golf er regnet til å være den 3 største idretten i verden (takket være den store interessen for golf i usa). golf er presisjons idrett på lik linje som tennis og skyting.

så det å si at golf ikke er idrett er bare tull, reinspikka tull!!!

 

det er letter å sparke en fotball i mål fra midtbanen enn å treffe green fra 100m.

prøv golf selv og se hvor "lett" det er.

 

må nok si meg ganske så enig med SLIguy her gitt!

golf er en kanonsport og drive med,enten det er på hobbybasis eller som en karriere.mener det er den andre vanskeligste sporten i verden etter snooker..en god utfordring for hver og en mann/dame..mn og ikke kalle det en sportsgren er fullstendig humbug og faenskap!det er utvilsomt en av de største idrettene i verden,JA!

i asia er det nærmest nasjonalsporten og drive med.ta f.eks singapore(hvor det også holdes en del mesterskaper),der ligger vel gjennomsnittet på rundt 70% av befolkningen som spiller aktivt golf!

bare se i norge også,fler og fler nordmenn finner smaken for golfing.samtidig som det er vanskelig så er det utrolig behagelig og moro å lære seg og mestre denne sporten.det og kunne stå på en golfbane med en indre ro som ikke ligner grisen er ubeskrivelig..

golf er kommet for og bli,og det vil nok bare bli større med årene. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...