Gå til innhold

1.6 patch på Onsdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kult, blir deilig og kunne joine BG fra If :)

hmm mener å ha lest at man joina warsong gulch fra darnassus og ikke if, noe jeg synes er helt teit :(

 

Edit: oops tenkte ikke på at du kanskje mente alterac :whistle: jaja fortsatt dritt at warsong gulch battlemasteren kommer i darnassus.

Endret av Ickz
Lenke til kommentar

For øvrig en fin bug på Polymorph - Andre gangen du polyer samme mål, har det ingen effekt annet enn å sørge for at personen ser ut som en, vel, sau.

Pass deg for sauer med Arcanite Reaper eller dagger/sword i fremtiden, du vet aldri når du blir revet i filler av en Mortal Strike eller et par backstabs...

Velkommen til CC-som-ikke-virker-klubben.

 

Sutring på worldofwarcraft.com:

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...l&T=3988651&P=1

Lenke til kommentar

Først må vi få guilden flagga til BWL.. Så blir det sikker en del runs der nede for finne ut. Selve looken på dungeon (av hva jeg har sett til nå) var iallefall ikke noe imponerende.. Men så har ikke akkurat Art's vært blizzards beste side den siste tiden.

Lenke til kommentar
Darkmoon Faire!

 

A gathering of the exotic from around the world and beyond, Silas Darkmoon has brought together the Darkmoon Faire as a celebration of the wondrous and mysterious found in Azeroth. While the Faire spends most of their time in parts unknown, they do stop from time to time in Mulgore and Elwynn forest. When the faire is on its way barkers will stop by Ogrimmar and Ironforge to announce its arrival.

skjønnte ikke det der jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...