Newt32 Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hei! Dette er en litt snodig tråd, men hoved poenget er å si hva du vil gjøre før du dør. Altså hva du føler du må gjøre for å "fortjene" å dø... På en måte. Man kan vel egentlig kalle det ambisjoner, men jeg føler det ikke er helt det samme. Ganske enkelt bare liste opp. Her er mitt: - Se jordkloden fra universet. - Bli psykolog - god inntekt. - Få familie - kone og barn. - Møte Jim Carrey. - Bli litt kjent. - Få stort hus. Ja etter disse tingene kommer jeg til å dø lykkelig
svamp Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 (endret) -Få familie -reise til Afrika (på en ferietur altså) -ha en god og sikker jobb -bo på vestlandet -gjøre noe som hjelper noen mye -bli en flink hobbyfotograf -ikke få alzheimer Edit: Jeg dør visst Friday, October 18, 2058 i følge Death Clock. Endret 12. juli 2005 av svamp
Dr. Mobius Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 -Se verdensrommet med mine egne øyne. -Hoppe i fallskjerm -Hoppe i strikk -Kjøpe elvekajakk -Ha et trygt og godt, men likevel spennende familieliv.
nixtus Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Jeg vil besøke Mars før jeg dør! Eller treffe/se aliens
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Siden jeg er jomfru så må vel samleie være et naturlig mål?
-Tori- Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 - Ha sex - Få familie (min. 2 barn) - Få godt og sikkert arbeid -Ha et trygt og godt, men likevel spennende familieliv.
Bytex Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Spille på 3 legendariske synthesizere: Roland Jupiter-8 ARP 2600 Yamaha CS-80 Disse er nærmest umulig å komme over brukt eller i butikker i Norge, og samtidig de mest fantastiske synthene noensinne lagd. Alle er ute av produksjon for 20-30 år siden. Endret 12. juli 2005 av Bitex
The Norwegian Pikie Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 - Kone og barn.. - Bli bedre i elvekayakken min - Vinne gruppa mi i 5. divisjon. - Se hverden. - Drive Gården. - hoppe fallskjem. - Spille i storfilm. - Redigere en storfilm, om kampene her under krigen. - Og ikkje minst, get a lot of loving.!
allyse Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Være med på en romferd/ekspedisjon til et ukjent mål. Kanskje noen kommer over en måte å vri tid og rom slik at vi kan dra langt. Det ville jeg utvilsomt meldt meg frivillig til å være med på. Seriøst det slår ALT.
krizkriz Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Bli kjent, president ellerno, eller B-kjendis på TVNorge går også an... Huh! Jeg lever til Wednesday, September 13, 2079, blir 93 og ett halvt år da Familie, barn, bli rik, lære å like kaffe og øl!
H4ngm4N Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 -Hoppe i fallskjerm -Spille i metal-band -Bli forsker og oppdage noe som er revolusjonerende -Ha meg med en eller flere fine damer -Få en kone og to-tre-fire barn
Even. Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 - Reise mye... helst til Afrika og Sør-Amerika - Hoppe i fallskjerm, hoppe i strikk, kjøre formel 1 (ikke i konkurranse) - Få familie
Goophy Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 -Gifte meg og få barn. -Stå på ski i 'Devils bowl'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå