Gå til innhold

[GTA]Triatlon (eller åssen det skrives)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du finner det der jeg har merket av på kartet (Som Zed-smeltelim så perfekt sa).

 

Jeg kom på en lørdag, og tror du bare kan ta det på en lørdag og en søndag. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde for lite stamina, så jeg har begynt å trene litt igjen.

 

Jeg har ikke trent mye på denne saven, siden jeg hadde en annen en som gikk dukken for en stund siden, og når jeg starta save 2 ville jeg heller gjøre oppdrag! :)

post-234-1121114523_thumb.jpg

Endret av maradona
Lenke til kommentar

Har testa ut triatlonet og det er til tider frustrerende. Har full stamina og likevell går jeg tør lenge før computern går tør for stamina. Hadde en kakse fremfor meg som sprang som F. Jeg rett bak. Han gikk tom, jogga litt slik som meg, og fortsatte spurten, samme som meg, bare med den forskjellen at jeg gikk tør nesten med en gang mens han spurta videre.

 

Men en ting som er morsom under siste delen av løpet, springinga. Kommer du deg i ledelsen, slå ned de som springer forbi deg. Det er tydeligvis lovelig :p

Lenke til kommentar
Men en ting som er morsom under siste delen av løpet, springinga. Kommer du deg i ledelsen, slå ned de som springer forbi deg. Det er tydeligvis lovelig

 

Dette må jeg prøve i dag. :)

 

Og plutselig døde tråden

Noen som vil stenge den

 

Er du trådstarter ? hvorfor stenge da ?

Lenke til kommentar
Hvordan finner man ut hvilke dag det er i GTA:SA?

Det var da svært til off-topic :p . Uansett, du finner det ut ved å trykke på knappen hvor du ser muscle, stamina, etc. Der skal det stå feks. TUE for tuesday ;)

Var da ikke så veldig off topic siden løpet bare er på lørdag og søndag :p da er det greit å vite hvilken dag det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...