Koopa Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 zeOx[' date=11/07/2005 : 13:54] Masse svar, og ingen har nevnt Splinter Cell Chaos Theory?Uhørt! det er, etter min mening, det spillet som har den artigste coop-modusen til dags dato I ALLMOST love you! Splinter Cell Chaos Theory rules!!! Ahhhhhhhh....... så sant så sant......
Hr. Jenssen Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Modder er vel det nærmeste du kommer av coop spilling på pc tror jeg... Haha! Nå har jeg hørt det også! :!: Skal vi se... Disse spillene har COOP-muligheter: Skyter: -Serious Sam -Serious Sam: The Second Encounter -Will Rock (noe likt Serious Sam, men dette anbefales ikke) -Joint Operations (BF-style, bare at dette har bra COOP) (+ Exp. pack) -No One Lives Forever 2 -Vietcong (+ Exp. Pack) Taktisk Skyter: -Rainbow Six (Exp. Packs) -Rainbow Six 2: Rouge Spear -Rainbow Six 3: Raven Shield (+ Exp. Pack) -Ghost Recon (+ Exp. Packs) -SWAT 3 -SWAT 4 -Project Eden Rollespill: -Dungeon Siege (+ Exp. Pack) -Sacred (+ Exp. Pack) -Diablo (+ Exp. Pack) -Diablo II (+ Exp. Pack) -NeverWinter Nights (+ Esp. Packs) Strategi: -Ground Control II -Command & Conquer: Red Alert -Command & Conquer: Red Alert 2 Annet: -Splinter Cell: Chaos Theory -System Shock II More to come... EDIT: Lagt til noen til. Endret 12. juli 2005 av MeTa][iC
Hr. Jenssen Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 ikke glem neverwinter nights da Har det COOP? Jeg trodde ikke det hadde MP, jeg! Har faktisk aldri spilt det, så jeg vet ikke. Men jeg kan jo adde det på lista.
Dr3as Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Har spilt mange timer coop med NWM, bare siste addonen som ikke støtter/støttet det fult ut.. kanskje en update har kommet å fixa dette.
Sjokolade1 Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 der kan jeg hjelpe deg, gutten min! Ringenes Herre - Atter en konge.. får det faktisk ganske billig i diverse butikker.. utrolig bra grafikk!
Hr. Jenssen Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 der kan jeg hjelpe deg, gutten min! Ringenes Herre - Atter en konge.. får det faktisk ganske billig i diverse butikker.. utrolig bra grafikk! Nei, dette spillet har ikke multiplayer COOP. Det har COOP, ja, men bare for èn PC, altså ikke Multiplayer.
Sjokolade1 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 stemmer det! beklager..! men er alikevel et spill jeg anbefaler!
jallamamba Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Kom hjem fra ferie i dag og har fått mange gode tips, sjikkelig flott Tusen takk alle ihop
kenneth11 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ikke glem James Bond 007: Everything or Nothing Får aldri banket Sappho-kisen
Tå. Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Selv spiller jeg en del DF extreme, som er remake av orginalen. Koster ikke skjorta heller, 200-250kr.
slash Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ser at system shock 2 er allerede nevnt. Men jeg vil bare understreke at dette er det BESTE coop-spillet jeg noen gang har spilt. Selve spillet er genialt i sp, men i coop er det rett og slett EKSTREMT!
Ed Hunter Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ser at system shock 2 er allerede nevnt. Men jeg vil bare understreke at dette er det BESTE coop-spillet jeg noen gang har spilt. Selve spillet er genialt i sp, men i coop er det rett og slett EKSTREMT! Oh! System Shock 2, husker eg og to kamerater gamet det til langt utover natten/dagen.. DET var hardt det, men litt artig var det jo
Ed Hunter Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Forresten, er RUNE nevnt? Til tider meget artig i co-op, men kan bli litt einsformig etter ei stund.
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Forresten, er RUNE nevnt? Til tider meget artig i co-op, men kan bli litt einsformig etter ei stund. Nei, ikke nevnt. Men det det finnes ingen COOP innebygd i spillet. Det finnes bare en mod (slik som med SS2).
Ed Hunter Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 [iC' date=22/07/2005 : 16:42] Forresten, er RUNE nevnt? Til tider meget artig i co-op, men kan bli litt einsformig etter ei stund. Nei, ikke nevnt. Men det det finnes ingen COOP innebygd i spillet. Det finnes bare en mod (slik som med SS2). Riktig, veldig lenge sidan eg spelte det, glømte det med mod der ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå