Torjus Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Hvordan skifter jeg nick? Har ikke lyst til å lage ny pga ranken <---
Hr. Jenssen Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Lurer på dette selv. Om jeg skal inn i en klan, så er det litt kjipt at jeg liksom må begynne heeeelt på nytt.
MrLee Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 (endret) nei, ikke mulig (iallefall ikke enda) og ettersom de har printet i manualen at det ikke går, er det vel heller usannsynlig at de lar deg gjøre det senere også... Endret 10. juli 2005 av MrLee
<Iversen> Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 de bør gjøre det mulig og legge til for.eks en clantag til nicket, litt sånn som battlenet
Togo Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Det er utrolig tåpelig opplegg de har laget der. Det burde mulig å få et acct nick, og et ingame nick. Det hadde gjort alt meget enklere.
Nubby07 Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Det er utrolig tåpelig opplegg de har laget der. Det burde mulig å få et acct nick, og et ingame nick. Det hadde gjort alt meget enklere. Så sant Så sant, er skikkelig surt vis du har unlocka masse våpen og fått kjempe bra rank at du må starte helt på nytt vis du joiner en klan, eller slutter i en klan..
<Iversen> Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 egentlig kan du jo ha en egen konto for clankamper med tag er jo ikke rank på clanservere uansett når man kjører passord
MrLee Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 også kan man vel evt. ha allowglobalunlock 1 også på slike servere?
E.T Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Så hvorfor i HULESTE adder dere clantags i nicket deres da? ^^ Leser dere ikke manualen først? :o
Hotel Papa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg fatter ikke hva de har tenkt på da de lagde spillet!? skjønner ikke hva grunnen til at de valgte å IKKE ha med funksjonen som gjorde det mulig å endre nick!? det må ligge no bak det, en eller annen merkelig grund... kanskje man kan sende en mail til EA eller dice for å spørre om det er mulig å endre nick, selvom det står i manualen...
Supervisor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Helt enig... man må kunne endre på nicket, eller i hvert fall på flagget. Jeg klarte å registrere meg som om jeg kommer fra USA. Har lyst til å endre til norsk, seff.
Hotel Papa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 jeg har tenkt å ringe til EA norge på mandag for å høre om de kan undersøke litt nærmere ang skifting av nick... Seriøst, tror det er første online spill jeg har spilt der man ikke kan endre nick, det er litt kørka... har også sendt mail til EA i usa elns, hakke fått svar enda
r0zie Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) localProfile.setName [name] - Shows/Sets the name for your current account localProfile.setNick [nick] - Shows/Sets the nickname for your current account Ser ut som det bare gjelder singleplayer saken.. Endret 15. juli 2005 av r0zie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå