Gå til innhold

Skifte nick - er det mulig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

nei, ikke mulig (iallefall ikke enda)

og ettersom de har printet i manualen at det ikke går, er det vel heller usannsynlig at de lar deg gjøre det senere også...

Endret av MrLee
Skrevet

Det er utrolig tåpelig opplegg de har laget der. Det burde mulig å få et acct nick, og et ingame nick. Det hadde gjort alt meget enklere.

Skrevet
Det er utrolig tåpelig opplegg de har laget der. Det burde mulig å få et acct nick, og et ingame nick. Det hadde gjort alt meget enklere.

Så sant Så sant, er skikkelig surt vis du har unlocka masse våpen og fått kjempe bra rank at du må starte helt på nytt vis du joiner en klan, eller slutter i en klan..

Skrevet

Jeg fatter ikke hva de har tenkt på da de lagde spillet!?

skjønner ikke hva grunnen til at de valgte å IKKE ha med funksjonen som gjorde det mulig å endre nick!?

det må ligge no bak det, en eller annen merkelig grund... kanskje man kan sende en mail til EA eller dice for å spørre om det er mulig å endre nick, selvom det står i manualen...

Skrevet

Helt enig... man må kunne endre på nicket, eller i hvert fall på flagget. Jeg klarte å registrere meg som om jeg kommer fra USA. :blush:

Har lyst til å endre til norsk, seff.

Skrevet

jeg har tenkt å ringe til EA norge på mandag for å høre om de kan undersøke litt nærmere ang skifting av nick...

Seriøst, tror det er første online spill jeg har spilt der man ikke kan endre nick, det er litt kørka...

har også sendt mail til EA i usa elns, hakke fått svar enda

Skrevet (endret)

localProfile.setName [name] - Shows/Sets the name for your current account

localProfile.setNick [nick] - Shows/Sets the nickname for your current account

Ser ut som det bare gjelder singleplayer saken.. :thumbdown:

Endret av r0zie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...